(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOĞDUĞUM KÖYDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOĞDUĞUM KÖYDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özenle seçilmiş uyaklar manayı bozmayan akıcılığıyla gerek duygusuyla benden tam puan aldı bu güzel şiir yazan ve hisseden yüreğinize sağlık daha nicelerine saygılarımla
Şiiriniz beni çocukluğuma götürdü çok güzeldi kaleminiz hiç susmasın kutlarım eserinizi yüreğinize sağlık sevgili Nezahat hanım yürekten sevgi ve selamlarımla
Yakan top oynardık kızlı erkekli, Kimseler düşünmezdi hiç melaneti, Gece yarılarına oyun sürerdi, İhanet hiç yoktu doğduğum köyde...Niyazi Çelik..
Yüreğinize sağlık bizi çocukluğumuza götürdünüz. Hiç bir bedel karşılıyamazdı o günleri değeri paha biçilemez....Saygılar selamlar üstad kaleminize sağlık...
Can Nazom köyünü ne güzel anlatmısın. Eskiden her şeyin tadı bir başkaydı şimdi öyle mi? Her şey sanal, her şey yapmacık... Yürek sesini gönülden kutluyorum. Uzaklara gönül dolusu sevgilerimle. Selamlarımla...
Kıymetli Şairimiz, Kalemine Yüreğine sağlık Gönlünüz abad kaleminiz kavi Huzurunuz sağlığınız daim olsun. Ramazan-ı Şerifiniz Mübarek olsun. Yuvanıza Huzur bolluk bereket dolsun. _______________________ Selâm ve Duâ ile.
Tam bir Karadeniz havası esmiş şiirinizde. Bütünüyle aşina olduğum manzara. Bu günümün şiirini ve harika eseriyle değerli şairini tebrik ediyorum. Çook güzel bir şiir. Saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Gökhan KAVCI tarafından 4/12/2021 7:52:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kapıda bacada, oyun oynardık. Çelik çomak oynar, topaç yapardık. Al satar, bal satar mendil kapardık. Ne güzel günlerdi doğduğum köyde. Yüreğinize emeğinize sağlık Nezahat hocam saygılarımla selamlıyorum
Yüreğine sağlık değerli şairem köy hayatını ilmek ilmek işlemişsiniz tebrik ediyorum kendimde bir köylü çocuğu olarak köy deyince yüreğim vız eder ta ilkokul yıllarıma götürdün beni sağ olasın hayırlı Ramazanlar dilerim iyi akşamlar selamlar saygılar