Göğsümü yer bellemiş ömür denilen makam Çok kışlar gecelerken, yazlar sürdü safayı Aynalar varlığıma kesip dururken ahkâm Sabrımda sevincimi, soluğumda şifayı Yük değil nimet bildim heybemdeki vefayı
Danışıklı döğüşlü gönlümde renk cümbüşü Sağ gösterip sol vurdu kalbe düştü ağrısı Yusuf’un kuyusunda sakladım olan düşü Alnımda gurbet mührü ’’gel’’ diyen yol çağrısı Kâtip yazınca kader bir yalandı gayrısı
Hüznümle mayalanan mesken bu kadim şehir Kaldırımlarda telaş ayak altına sürgün Okyanus kıyısından göçünü alan nehir Çektiğim bir off kadar kendi boyuna vurgun Sükûtuma muhayyel seyruseferden yorgun
Kıskıvrak tutulduğum aklımda bin bir geçit Açılan pencereme vurmuş akşam güneşi Vakit, zamana nakit, vakit yokluğa ait Takvimler eksilirken ruhta hayat güreşi Bense yeni yaşımla ediyorum hoşbeşi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAHAR YÜZLÜ PENCERE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAHAR YÜZLÜ PENCERE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminden yine çok güzel bir hece okudum Can Nazom. Bahara pencere açsın hep kalbin tüm kışı, güzü geride bırakarak... Yürek sesinize gönül dolusu tebrikler. Uzaklara sevgi ve selamlarımla...
Bu kalemden her zaman kalite döküldü satırlara. Çok güzel heceler sundu her zaman okuyanlara. Her şiirinden bir şeyler öğrendik. Kaleminiz yüreğiniz var olsun. Selam ve saygılar.
Sayfanızda beğenerek okuduğum güzel eseriniz akıcı bir dille yazılmış beyindeki düşüncelerin mısralara yansımasıyla şiirleşmiş insanın yüreğine dokunan güzel bir eser çıkmış kaleminizden yüreğinize sağlık nice böyle eserler paylaşmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla tekrar görüşmek üzere kalın sağlıcakla
Şiir bir kartopuyla başlayıp, mısralarla büyüye büyüye bir çığa dönüşmüş. Kelimelerin yetersiz kalacağı esere büyük bir hayranlık ve tebrik bırakıyorum sayın şairim. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Çalışarak, emek üreten ellerin, tuttuğu el ellerimdi. Güzelliğinin yanında yüksek zekân, fikirlerinle arkadaşlarının öncüsü olurdun.
Seninle birlikte çok daha fazla vakit geçirdiğimiz yayla zamanları daha fazla severdim….
Emine ablam, Gönül ablam ve sen üç arkadaş ayrılmaz bir parçaydınız. Aranıza aldığı tek küçük çocuk bendim. Çünkü yanından asla ayırmaz nereye gidersen beraberinde götürürdün…
Aynı zamanda, gizli sigara içtiğinizde anneannelerin, babaannelerin tatlı şamarından koruyan gönüllü bekçiniz
sevgi ablam sevgin,
Koynunda uyurdum sabaha kadar bir annenin evladının üstünün örtmesi gibi üstümü örterdin sarılırdın.
Dün gece çocukların doğum gününü kutlamaya geldiler,. Sen gece yarısı çocukların evde bırakıp arkadaşın hastalandığı için hastaneye sana ihtiyacı olanların yardımına gittin.
İyi insan olmayı öğrettikleri için,anneme babama sonsuz dualarımla,
Saygı değer Kıymetli Şairimiz, Güzel bir Şiir okudum.Tebrik ederim. Kalemine yüreğine sağlık. Varolunuz. Yüce Rabbim nicelerin yazdırsın İnşallah. _____________ Selamlar Sevgiler.
Kaliteden ödün vermeyen üstâde yüreğinizden kaleminize dökülen harikulâde şiiriniz için kutluyorum tebrikler. Tek kelimeyle harika yazılmış müstesnâ bir şiirdi, paylaşımınız için teşekkürler. Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Ömür ne kadar cefalı olsada, dayanak sağlam oldu mu vefalı yürekten nur fışkırır, güzel anlamlı şiire tebriklerlerimi gönderiyorum, kalın sağlıcakla selâmlar
Ömür ne kadar cefalı olsada, dayanak sağlam oldu mu vefalı yürekten nur fışkırır, güzel anlamlı şiire tebriklerlerimi gönderiyorum, kalın sağlıcakla selâmlar
Nezahat Hanımefendi, yazık ki yeni tanıştım nezih şiirinizle. Her şair geçinenin kolay yazamayacağı bir denge ve güzellikte şiir okumanın hazzına vardım. Gerçek duygum, bu güzellikte şiirleri her zaman görmek ve okumak. Bazı şiirlere verilen puanları gördükçe; size kaç puan verilmesi kararında doğrusu şaşkınlığa ve acze uğradım. Ancak sitenin en yüksek puanına yıldızlar koyarak puanlama hakkımı da mahfuz tutuyorum. Velhasıl "Bahar Yüzlü Pencere..." mükemmeldi. Yıldızlarla dolu tebrikimi lütfen kabul buyurunuz. Selam ve saygılarımla...(Aksakal)
Başkasının şiirinde okusam "Yük değil nimet bildim heybemdeki vefayı" dize der geçerim. Ama biliyorum ki sen en güzel ziyneti vefa olanlardansın. O kadar büyük güzel ve vefalı bir yüreğin var ki iyi ki yolun yolumdan geçmiş dedirtiyorsun her zaman. Güzel şiirinin nezdinde; Tekrar görüşmek, kucaklaşmak ve diz dize oturmak nasip olsun dileğimle İyi ki doğmuşsun ve İYİ Kİ VARSIN diyorum... Sağlıkla ve huzurla nice yaşların olsun. Seviliyorsun ablam hemde çok :)
Bahara pencere açsın hep kalbin tüm kışı, güzü geride bırakarak...
Yürek sesinize gönül dolusu tebrikler. Uzaklara sevgi ve selamlarımla...