Hayata virgül koyan kadın, söyle nerde bıraktın başlangıçları Bu içinde bulunduğun kaçıncı hayat kurultayı. Yarısı eşik yarısı eğilip geçmekse dünyanın kapısı Yazılmamış öyküye belirsiz yazgıları yüklemek niye. Bir dilim öpüşe yamalıyken yüreğin Yanlış susup doğru yürürken kapanıp günün eteğine özlemek niye..
Bak umut ışıktan eğilip diz çökmekte iltica et uzaklara çok uzaklara firari sevdanı as artık dağarcığına çıkar kurşunları yatağından. doldur öfkeni fişeklerin içine Belliğinin arşivinde karılsın fişlenmiş dosyalara. Yavaş yavaş in yer yüzüne toprak secde ederken geceye. Çevrilsin kitapsız sevişmeler her dile denizler tükürmeden bu şehre..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mihenk Taşı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mihenk Taşı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mihenk taşı. Bir değer ve ölçü . Insani ölçü ve değer belirtimi. Hakkın tescili ve doğruluğu. Bu anlamlara cik güzel bir şiir. Kutlarım sizi. Yüreğinize sağlık.
Mihenk taşı. Bir değer ve ölçü . Insani ölçü ve değer belirtimi. Hakkın tescili ve doğruluğu. Bu anlamlara cik güzel bir şiir. Kutlarım sizi. Yüreğinize sağlık.
Hikâyesiyle birlikte harika duygularla yazılmış bir serbest şiirdi kutluyorum tebrikler. Berat kandiliniz mübârek olsun. Sonsuz selâm ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Değerli kalemdaşım sayfanıza güzel bir eser bırakmışsınız okuyanın kalbine hitap eden çok güzel bir eserinizi okudum harika dizlerdi nice böyle güzel eserler sayfanızda görme dileğiyle emeğinize ve yüreğinize sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun Berat kandilinizi kutlarım selamlarımla kalın sağlıcakla
Kitap dolusu anlam barındıran İnsanı içine çekerken iç güzelliğini yansıtan çok güzel bir şiirdi Hem Erdem kokusu verdi Hem sevgiyle dolu kalbin sesini verdi Tebrikler Akıcılığı anlam ve dokunuşuyla muhteşem bir şiirdi
AZAP tarafından 3/30/2021 12:13:34 PM zamanında düzenlenmiştir.