Yitip gidiyorum bu gece yanan bir dal sigarının ucunda. ’’Eller Gibiyim’’ şarkısının karamsar notasında. Lale devrinden kalma ruhumu çekiştiriyorum sağa sola. Kendime ait olanı bulabilme adına. Teşekkür ediyorum içime kocaman sığınak bırakana. Bir çift el ve melekler eşlik ediyor kaderimi yazana. O sığınak ki; ne zaman araya girsem bölüp parçalıyor yeryüzünü. Düşlerimin hüzünlü kanatlarını çözecek nakaratlar sunuyor duvarlarında. Sabır ağularından süzülüp kökü kazınmış seviler açtırıyor bulaşıcı sevdalara. Kalp masajı yaptırıyor bazen de geberik sevdalara ve hayat öpücüğü konduruyor buz kesmiş dudaklara..
Tükenmez ölülerin suskunluğu ile servet gibi avuçlarıma boşaldıkça gece. Her uzanış boşluğa düşüyor benimle beklentinin nabzını tutuyorum büyüselliğin güzelliğinde. Bir yol çiziyorum patikaya duyar da ayak sesimi tokalaşır yüreğimle yüreği belki de..
Soluğumuzdaki kavurucu yaz en büyük düşmanı olmayacaksa hatırladığımız yalnızlığın. Hiç sözlüğe bakmadan başka dillere çevrilecekse hayat ışığa mezar olmayacaksa her gölge bizi büyüten hüzzam adasında silsin yüreğimizin küfünü içimizi döktüğümüz sözcükler. Aminler aydınlatsın sokak lambalarını kalmasın aşk duvarlarda. Yüreklerdeki krallık hüküm giysin son devrini yaşarken vuslatın kollarında..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürekler de Çatlar Bazen Gürültüden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürekler de Çatlar Bazen Gürültüden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kaldı, biliyor musun? Akşamlar kaldı, akşamlarda parmak izlerin Ve ben kaldım, eskimiş bir ben Ve yüzümde parmak izlerin..(Emre AYDIN-Akşamlarda Parmak İzlerin)
Sizi okurken bu şarkı vardı kulaklarımda, ikisi bir olunca biraz acılıydı, çokça ağrılı...
Çok güzel bir eserinizi daha okudum sayfanızda anlamlı akıcı ve duygu geçişleri düzenli mısralar arsında ki bağlantılar iyi çok beğendim yüreğine sağlık her zaman sayfanızda böyle güzel eserler görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Akıp giden bir ırmak gibi her kelimesi alıp götürüyor insanı İç sesi derinden ve düşündüren güzelliğe bir yolculuktu şiir Bazen dua gibi sardı Bazen şükür gibi görünmeyeni gösterdi bilge bir ruhun aydınlığıyla süslenen muhteşem bir şiirdi Yürekten kutluyorum
Çok çok kavurdu iç yanını bu şiir Ferda şâirem her satırına yağmurin yaşlarım döküldü silemedim sol yanımı bıraktım şiirin sol kenarına. ♥️🌹 Sonsuz saygım sevgimlesiniz Ferda şâirem Yüreğinizden öpüyorum ♥️🌹
Ahmet Kaya'nın ''Kendine iyi bak.'' Şarkısı geldi aklıma. Gel gitlerin arasından sızan sular gibiyiz bazen. Sığamadığımız kabımızdan bazen taşar, bazen bir delik ararız. Akabilsek yolumuzu bulacağız. Bazen damla gibi düşeriz yeryüzüne nasibi olan toprağa kavuşur yeşertir bir çimeni, nasibi olan ırmağa düşer, okyanusa varmak ister. Yeniden gökyüzünde bulut, yeniden rahmet olup yere düşer. Herşey bir döngüden ibaret. Güneş Novanın etrafında, Dünya güneşin, ay dünyanın... Biz de dönüyoruz hayatın etrafında.
Şarkıların gözü kör olsun da sesini nasıl kulağımızdan uzak tutacağız? Geceye düşen şiriniz geceyi aydınlattı.
Ve aleyküm selam ''Vee affettiğimiz kadar büyüyecek yüreklerimiz.'' Bu sözünüz tekrardan yazmama vesile oldu. Şairem şiirlerinizde o büyüklük yaşıyor bizlerede inşallah doğru anlamak düşer. Selam ve saygılarımla hayırlı geceler.