Kendini kendinden kurtarmak için sustur iç sesini. Vaz geç kendini yormaktan Dinle yansımanı kainatın en uğultulu noktasından. Bir çiçeğin içinden polen olup uç gökyüzüne Ve karış yıldız tozlarına. dokunduğun her şeye hayat ver ellerini biçimlendirenin sihriyle. Ne kadar’ ’yokum ’’ dedirten aciz bir ’’hiç’likle. Kucakla sonsuzluğu nedensizce..
Unutma ki; yaşam izlerden ve sözlerden İkrarla dönmeyenlerin. Ebedi bir tekrarla söküğünü dikip avuçlara sığmayan özlemlere ’’Ben geldim ’’diyebilmektir. Kırılgan yorgunlukların kırgınlıklarını bırakırken ruhun lerzesine. Asuman dolusu itirazdır kalanı kavlimce..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAVLİMCE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAVLİMCE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Derin bir ah! Yerçekiminden de güçlü Çeker içini içe döker Yorulmayan bin dürtü...
İnsan bu demek değil Bazen gülüp geçebilen Bazen hendeseyle ölçebilen Bazen lebriz sevdayla Bazen içten duayla Bazen fikri hülyayla Bazen iki damla ahuyla Gözündeki bulutu Gönlünden göğe döker.
Bu garibin duası: Hayatın dilemması içinde od olmasın Hak yolunda adımlar yüreğini yormasın...
Saygı ve selamlarımla şairem...
halil_ tarafından 3/14/2021 10:50:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
kalemine sağlık kal sağlıcakla nice şiirlere