---K/ağıt uçak, helikopter ve telgrafın telleri---
Ülkemin yüksek gerilimli siyasetinde mangalda kül bırakmayanlar el pençe divan duruyordu şehit cenazesinde
misli ile intikam sayılardan ibaretti sadece
gördük aynı manzarayı sarkık dudaklı boş gözlerde bilim insanlarımızın uçağı düştüğünde
gördük ki ölüm son değildi bu cennet bu cehennem ülkede Eşref Bitlis gibi kahramanların uçağı düştüğünde
ve gördük ki oy diyen annelerin farkını oy isteyen yalancı yüzsüzlerden korkar mı insan kazaya ve kadere iman edenlerden
helikopter elin atı kuş konmaz telgrafın tellerine bu umarsızlıkla nasıl geçeceksin sıratı on üç karanfilin düştüğü acılar cehennemin ellerine eyy..,
*** dört yıl olmadı daha mayısın başında iki bin on yedide yazmıştım eski helikopter eski ihaleler eski ihanetler eyy on üç can on iki can on bir can hepsi de güzel insan şehitçocuklarının göz yaşı yarışı dinmeyecek mi bu Ülkede...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şehit çocuklarının göz yaşı yarışı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şehit çocuklarının göz yaşı yarışı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu Ülkenin göz yaşı dinmeyecekmi bu ülkede diye sorgulayalım! Dünya hiç bir örneği yok bu şekilde kazalarla yada Kendi toprakları içerisinde neredeyse 100 yıldır Şehit veren bir tek ülke eş değer gösterilemez. Umarım bu son olur. Duyarlı haklı tepkinize katılmamak mümkün değil. Selamlar.
Nasıl düştü,neden düştü?...soruların cevabı da olsa, ortada değişmeyen tek şey göz yaşı. Bu hakikati dillendiren naif dizelerdi. Duyarlı yüreğinizi tebrik eder, saygılar sunarım.
elli saniyelik bir görüntü ve kahramanlık hikayesi ondan sonra bitti... geride kalanlar mı boş verin onları...!!! ihanet içinde olanlar hep ön saftalar haksızın hak belasını versin... duyarlı ve kalemin susmasın kardeşim
Yüreğinizin sesi kaleminizden mısralara yansımış duygu yüklü akıcı ve anlamlı eserini okuyanların gönlüne seslenmekte yüreğinize sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla NOT* Bir muharip Gazi olarak duyarlı yüreğini kutluyorum
Midayet Kara tarafından 3/5/2021 10:46:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şehitlerimize Cenâb-ı Hak'tan rahmet diliyorum mekânları cennet olsun milletimizin başı sağolsun kederli ailelerine sabır versin. Hep bu taziye Yüce milletimizin kaderi oldu sanki.... Duyarlı kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum. Selamlar ve saygılarımla.
Cılız bir ağlama sesi, sesi soluğu kesilmiş acının kat kat olmuş dozunda Tarifi mümkün değil Di. annenin kucağında al bayrak, gözlerinde kan uyuyor yaş akmıyor Du. Bak! bu bayrak vatanımız, üstündeki hilal oğlum, yıldızı kızım Sarıldın mı oğlum Ülkem gibi bayrağa Yıldızım dan ayrılıp Hilalimin gölgesi düştü toprağa gökyüzünü çok aydınlattı, bundan sonra cennette mi? dalgalanacak Ben anadoluyum Oğlum Anadolu Kızım anadolu Vatan sağolsun derken titriyor du tüm ses telleri annem misali ~ Oğlum bu mesleği seçerken hep şunu demiştir Anne askerliğe meslek deme! Asker olmak bir meslek değildir Asker olmak vatana olan aşk'tır Anne insan aşkı için ölmez mi?
Kelimelerin kifayetsiz kaldığı bir suskunluk
Her şehit olduğunda Ülkem de, minicik yüreğim sönmüş bir yanardağın volkanik patlaması gibi olur. Gözyaşlarım akanak bir nehir gibi çağlar Ve içten içe bende şehitlerle beraber Yaşayan ve cennete göç eden şehitlere Annem misali kanarım!
Bu tür şiirlere Kaleminize sağlık vs demek içimden gelmiyor. Keşke bu acılar yaşanmasaydı ve yazmak zorunda kalmasaydık Diyorum
duyarlı kalbiniz incinmesin Başımız sağ olsun ülke olarak.
Tarifi mümkün değil... çok acı çok şahidim Anne deyince Nasıl ağlar Şimdi Bu gece Sabah olmaz bitmiştir hece
"Düşüp dizi kanamasın diye ben ona bisiklet bile almamıştım" dedi bir şehit annesi can bildiği evladının ardından İhmal ve vurdumduymazlık kader olamaz Tekbirden önce tedbir alınmalı... Ahh ah Şehitlerimize rahmet ve saygı ile...