hey gidinin yalandünyası soluksuz kalır dibi ölü ozanın şiiri gibi
ve geceler uzar ya hasretin dorukları a/yaz kıvılcımlaşır sahte bakışlar umudun gözü kör sevdası sağır kırılır kalem hecelerin yükü ağır umarsız şiirler gibi daha demincek
ve yılların boyu uzar azar yılanlar seneye giyilsin diye o dar yalanlar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kıvılcım patlaması... 5 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kıvılcım patlaması... 5 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
....bile göre yıktılar dünyamı gökyüzünü yardılar maviyi kırdılar aşk’ı vurdular kan karıştı yağmurlara dağlara..... Kurgusu ve anlamı ile güzel ve emek işi bir şiirdi okuduğum. Finali ise son derece kusursuz. Usta kalemi tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Güzel bir eser okudum sayfanızda kaleminiz yüreğinizin sesini yansıtmış akıcı anlamlı ve de okuyanı etkileyici bir eser olmuş yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla
Güzel bir şiir okudum. İnadına yaşamak lazım, inadına nefes almak... Dosta ve düşmana karşı ayaklarınız sapasağlam yere basılı bir vaziyette ben buradayım demek lazım.
oysa kaç türlüsünü bilirim gülmenin ve güldürmenin umutlanmanın mutlanmanın sırf seninle bir anlamı olan dünyamın
biliyorum çoktan kırkı çıktı sözlerimin kılcal damarlarına kan doldu gözlerimin ...... Yine duygu yüklü güzel bir şiir okudum serbest şiir ustasından. Kutluyor ve selam ile saygılarımı bırakıyorum bu anlamlı dizeler arasına. Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Ben senin şiirlerini gerçekten çok seviyorum. Kafiyeli serbest şiirlere bayılırım. Şiir yine mavi yine çıkta üstü. Hiç düşmesin inşallah. Kutlarım. Sevgi ve saygılar.
gökyüzünü yardılar
maviyi kırdılar
aşk’ı vurdular
kan karıştı
yağmurlara
dağlara..... Kurgusu ve anlamı ile güzel ve emek işi bir şiirdi okuduğum. Finali ise son derece kusursuz. Usta kalemi tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.