(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EFENDİM -II- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EFENDİM -II- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
1. şiiri güne seçmiştim bu da aynı güzellikte harika bir şiirdi kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Yâr sanmışım meğer,sen olmuşsun el, Bir var olmuş bir yok, sandım seni yel, Gidersen borç olsun, bir tutam saç,tel, Sen giden yolcu, ben handım efendim...
Nurettin GÜLBEY Saat : 20:21 21.02.2021 Yalova
Tebrikler efendim...Güzel ve anlamlı bir şiir...Selam ve saygılarımla...
Ömür yolu ince bir hat, ufkumda görünmez rahat Her telde ayrı tahribat , yıkım ağır Mecit abi!
Kayıp oldum bu cihanda, cananı ararım canda Bir damlayım şu ummanda, yüküm ağır Mecit abi!
Diyeyim de siz anlayın.
Söz konusu vatansa bilirsiniz ki 724 nöbetten kaçmayız, şiirse kalem de sussun alem de.Yani en azından ben susayım.
Benim kalemin niyeti bozuk. Buralara yazası yok pek.Yani oruç tutmuyor da oruç tutuyormuş gibi davranıyor :)) İftarımızı yapacak bir sofra bulunca bir yudum su içsek kafi.
Kelamınızın demini bilmem de kıdemi hayli yerinde.Haksızlık etmeyiniz kendinize.
Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum.
Sonsuz selâm ve saygılarımla.