Bir annenin kalbindeki sessiz şarkı, evladının dudaklarında sese kavuşur...
S u s a d ı m Bir yanım diğer yanımın Kara sevdasıdır
Göğsümdeki devasa hasret İnce sızı, koca boşluk Derinden derine akar sessizlik Dayandığım kadar yandığıma Dokunmaya çalışıyorum Kaybolan ses, duy beni Zaman bu kadar mı ezer varlığı-yokluğu Göçüp gitti, en güzel sevincim Kimsenin yerini dolduramadığı Haykırdım adını can havliyle Ellerini bu gece çok özlüyorum Sana muhtacım kim bilir kaçıncı kez...
İki zihin arasında Loş alacakaranlık odam Esen deli fırtına dağlardan değil Bedenimin yorgunluğunda Yolun ortasında ağırlığım -Beni bugünler için mi doğurdun Dediğim gün gibi kalbimden öp Göğe uzanan sinene sakla beni Birlikte oturalım yine akarsuyun üstüne Gözlerimiz birbirine hapsolup baksın Sakinleştir ruhumu sonsuz güvenle
Bende hiç tükenmeyen bahar vardı Şimdi tüm heveslerim paramparça Dağılmış konuşan şiirlerim İçimde kısalmayan hayatın sesi Unuttu mizah duygusu Kalbimin nehir olduğunu Kıskançlıklar boy gösteriyor Avucumda kuşlar birer birer ölmekte Her yerde başıboş mektuplarım Aşk; ay ışığının sözü tatlıdır derler ya Küstürdüm karnım ağrıyor yine A n n e m, sen bana hiç küsmedin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sabret Çiçeğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sabret Çiçeğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
S u s a d ı m Bir yanım diğer yanımın Kara sevdasıdır......hem şiirleirniz hemde fon müziklerinizin uyumu harika....insana şiiri bidaha sevdirir ediyor.....tebrikler
Muhterem hanımefendi; duygu dolu yüreğinizi selamlıyor, bu güzel şiirinizden dolayı sizi ve kaleminizi alkışlıyorum. Ancak nazınıza, hoşgörünüze ve anlayışınıza sığınarak ve güvenerek iki hususu dikkatlerinize sunmak isterim. Bunlar da ; 1-Göğsümdeki devasa yarada 2-Her yerde kırık mektuplarım mısralarını tekrar düşünür değerlendirir misiniz? Lütfen bunu haddi aşmak olarak değerlendirmeyiniz. Tekrar sizi, yüreğinizi, ve kaleminizi alkışlıyor ve selamlıyorum. Saygılarımla,....
İki zihin arasında Loş alacakaranlık odam Esen deli fırtına dağlardan değil Bedenimin yorgunluğunda Yolun ortasında ağırlığım -Beni bugünler için mi doğurdun Dediğim gün gibi kalbimden öp Göğe uzanan sinene sakla beni Birlikte oturalım yine akarsuyun üstüne Gözlerimiz birbirine hapsolup baksın Sakinleştir ruhumu sonsuz güvenle
Her zaman ki gibi severek okudum kalemin yüreğin dert görmesin tebrikler Şairem.
Bende hiç tükenmeyen bahar vardı Şimdi tüm heveslerim paramparça Dağılmış konuşan şiirlerim İçimde kısalmayan hayatın sesi Unuttu mizah duygusu Kalbimin nehir olduğunu Kıskançlıklar boy gösteriyor Avucumda kuşlar birer birer ölmekte Her yerde kırık mektuplarım Aşk; ay ışığın sözü tatlıdır derler ya Küstürdüm karnım ağrıyor yine A n n e m, sen bana hiç küsmedin...
Duygular, özlemler sevgiler bundan daha güzel anlatılamazdı. Birkaç gündür siteye girememiştim. Biraz gecikmeli de olsa böyle duygusal bir şiiri okuyabildiğim için kendimi şanslı hissediyorum. Kaleminizi, duygularınızı ve şahsınızı kutluyorum. Selam ve saygılarımı sunuyorum.
Duygu ve düşünceler tufana dönüşmüş. Kalem çağladıkça çağlamış ve neticede duygulu ve vurgulu bir şiir gün ışığına kavuşmuş. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Gönülden tebrik eder sonsuz başarılar dilerim. Her şey sin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla birlikte beğenimi iletiyorum Şiire gönlümden tem puan verdim. İyi ki varsınız...
Bu anlamlı günde anneciğinize armağanların en güzeliydi can şairem. Şiirinizdeki tüm duyguları bana da geçirdiniz ve yaşattınız adeta. İki damla gözyaşımı bırakıp gidiyorum. Yüreğinize sağlık. Sevgimle...
Bir sofra kurulmuş o kadar zengin ki Ancak tat damakta kalmış O sofrada tek başına mideye lokma inmiyor der şair Ne yüce bir anne sevgisi özlemi böyle şair
Engin kalemine sağlık olsun Tebrikler Nice saygılarımla
Sayfana öylece geldim, kaldım, yazamadım. Kızgın lavma değil yerin dibinde gözlerimi yaktı desem yine azdır. Anacığım..... Sen bizim meleğimiz, sahip olduğumuz en güzel varlıktın ama ne yazık ki her işin acele idi, belliydi ki yolcuydun, erkenden bizi terk edecektin. Doyamadık sana, sen de bize...
Bacım.
Biliyorum ki benden daha çok yüreğin yanıyor. O yanan yüreğini öpüyor, Rabbim ferahlık versin diyor, kocaman sarmalıyorum seni...
Ablam, Sağlık çalışanı olduğun için bilmem kaçıncı kez test olup sonucu seninle birlikte beklerken yaşadığım stresin kat be katını sen yaşıyorsun…
Ele avuca sığmaz yüreklerimizi dizginleyen küçücük dev bu hayata veda ederken mutlu uykuya dalmış… Yüzünü hiç unutmadım gökyüzünün aydınlığı gülümsemesi…
Seni seviyorum biliyorum birazdan nöbete gideceksin . Bu zaman darlığından sevgiyle elimi tutmak zaman bulabilmek en güzel sevgidir ...
Annem, iflas etmiş dört çocuklu aileye evinin kapısını açmış, yuva vermiş, yıllarca evimize giren her erzakı onlarla paylaşmış güzel ötesi sevgi dolu bu dünyamdaki meleğimdir.
Bende hiç tükenmeyen bahar vardı Şimdi tüm heveslerim paramparça Dağılmış konuşan şiirlerim İçimde kısalmayan hayatın sesi Unuttu mizah duygusu Kalbimin nehir olduğunu Kıskançlıklar boy gösteriyor Avucumda kuşlar birer birer ölmekte Her yerde kırık mektuplarım Aşk; ay ışığın sözü tatlıdır derler ya Küstürdüm karnım ağrıyor yine A n n e m, sen bana hiç küsmedin...
yüreğinize sağlık çok güzel olmuş baştan sona bir bütün güzellikte tebrik ederim
Onu anlatabilmek ne güzel ya anlatamasaydık Duyguları önce gönlüne koyan Sonra aşkıyla yoğurun Kanımca adını Anne koyan Allah'a hamdolsun Sağlıcakla kalın...
Sayfanızda yine çok güzel okunaklı akıcı ve etkileyici anlamlı bir şiir okudum yazan kalemin şairini canı gönülden kutluyorum yüreğine ve emeğine sağlık kalemin hiç susmasın nice böyle güzel şiirler sayfanızda görmek dileğiyle üç aylara girdiğimiz bu günlerde bu vesileyle hem üç ayları hemde sevgililer gününüzü kutlarım selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Öyle anlar olur ki insan esirdir hüzne Ne kalpte gam eksiktir, ne de gözde bir an nem... Meşveret meclisinde tâbi olsa da izne Ağlamak ayıp değil, sebep sen isen ANNEM...
***
Ha ızgara köfte, ha da pırasa En leziz menüyle dolsa ne masa Lokmaları tatsız... yine tuzsuzdur Çocuklar mutsuzdur; anne olmasa!
Kader karşısına güzü çıkarsa Aldırmaz, yolları hep sarpa sarsa... Yine de yarından çok umutludur Çocuklar mutludur; annesi varsa!
Edebî bahçenizde açan gonca gülünüz yüreğimi kanattı.
şiirin hikayesi ve müziği yüreğine güvenenler okusun bu şiiri demiş.. bitmez annelere yazılacak şiirler böyle bir günde daim sevgiliye yazılmış böylesine içten bir şiir daha yazılacağını sanmıyorum... en içten tebriklerimle saygılar
''Anne vazgeçiyorum dünden Sen büyütür müsün yarınlarimi Anne? Her şey yarım hayatımda Dünüm bugünüm yarınım.. Öğrendim ki Gidenlerin ardından hep yarım yaşarmış insan Gidenlere yaşarmış hep Şimdi sana inat bir yaşamı yudumluyorum anne Azığımda bulunan En bağıran sözcüklerimi sensizliğe diziyorum...
Avucumda kuşlar birer birer ölmekte Her yerde kırık mektuplarım Aşk; ışığın sözü tatlıdır derler ya Küstürdüm karnım ağrıyor yine A n n e m, sen bana hiç küsmedin...
Duygu seli içinde yazılmış harika yazılmış bir serbest şiirdi kutluyorum tebrikler. Sonsuz saygılarımla.
Bir yanım diğer yanımın
Kara sevdasıdır......hem şiirleirniz hemde fon müziklerinizin uyumu harika....insana şiiri bidaha sevdirir ediyor.....tebrikler