Dedemin vâveylâsında Son yolculuğa hazırlanmış Selvi boylu bir adamdı benim babam Çocukluğumun kahramanı Gençliğimin mihenk taşı Gözlerinde başlardi bütün mavilik Üzerimde bitmeyen en güzel masalım
Kuşlar yükselirken karlı zirvelere Yüce dağımdın, dergahımdın Karadeniz sadece sana âşıktım Bir de babamın duruşuna bakışına Mektuplarıma bolca selâm Söz ile söyleyin ikbale Bütün sesimle Bütün nefsimle Harf harf okudum Taht-ı Satır aralarında sular duruldu Büyük-Büyükannemin hikâyesi de
Yüzümdeki adreste hatırla beni Ceylanları kimse görmedi mi? Yumuşak bulutların kalbinde çocuklar Sükûtta yıldızlar ışımaya başlar Meramda çoğalır mutluluk Adın anıldığı an yollar genişler İki nefeste yaşayan tek ırmak Gönül bağının kurduğu köprü
Kapımı açar mısın güneş vururken Çiçekler, ağaçlar değişse de Seni nasiplenmek adına Bambaşka coğrafyada Yine senin peşindeyim Biliyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Baban Hasrete Zirveyse şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Baban Hasrete Zirveyse şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Yüzümdeki adreste hatırla beni Ceylanları kimse görmedi mi? Yumuşak bulutların kalbinde çocuklar Sükûtta yıldızlar ışımaya başlar Meramda çoğalır mutluluk Adın anıldığı an yollar genişler İki nefeste yaşayan tek ırmak Gönül bağının kurduğu köprü''
Muhteşemdi bugün benim de babama çok ihtiyacım vardı ..
Dışardan bir kaç geldim sayfana döndüm üzüntümle geriye. Dimağımdan süzülen ne çok anı genzime düğüm düğümdü. Keşkelerimin çok olduğu kesin. En çok da annem ve babamın hayat tecrubelerini hayatıma geçirmekte geç kalışım, onların yokluğunu sarmalamadan önce daha çok varlıklarına sarılmayışıma üzülüyorum. Ve babamın yaşı itibarı ona ve onun hayat bilgisine geç kalışıma hayıflanıyorum. Elim kolum bağlı işte böyle kaç kez geri dönüyorum bilmiyorum ama uzaklıkları hep imtihan olarak yaşadığım bu dünya da kesin. Onun için her gün onların yüzünü sende görüp görüntülü aramalarımda bir nebze olsun ihya olup duruluyorum Ümmüşüm. Rabbim bizleri bir zaman sonra inşallah bile koysun diye dua ediyor seni seviyorum...
Mübarek anlamlı bir günde çok güzel bir eser okudum. Gönlünüz var olsun. Daha nice böyle değerli eserlerin kıymetli kaleminize nasip olması dilekleriyle. Tebrik ederim.
Babaya özlem. Babanız hakkın rahmetine kavuşmuş ise, rahmet diliyorum. Yaşıyor ise sağlıklı ömürler diliyorum. Sanırım vefat etmiştir ve bu özlem göremeyişinizdendir. Benim de banam rahmtli oldu hemde çok geçn yaşta.. Yaşamımız boyunca özlemlerimiz acılarımız olacaktır. Allah sizlere sağlıklı ömürler versin. Kalemine, yüreğine sağlık .Tebriklerr..
Baba bir insanın en büyük dayanağıdır, onun gölgesi bile bir sığınaktır. Bir evlattan babaya yazılmış duygu dolu satırlar. Okurken bir taraftan da gözlerim yaşardı. Allah'tan rahmetler diliyorum. Vefakâr kaleminizi ve sizleri kutluyorum hocam. Selam ve saygımla.
Duygu dolu mısralara yüreğinizin sesi yansımış sizi canı gönülden kutlarım güzel bir şiirinizi okudum nice güzel şiirler yazmanız dileğiyle kalın sağlıcakla