Çok sevdiğim bir şarkı ama Hande o kadar güzel söylemiş ki; dinlerken anlık dökülüverdi kalemden şiir..
Çevirdikçe ömrümün sayfalarını Unutulmuş gül hüznüyle Yaprak döker bir yanım öbür yanım daha vahimdir sevgimden. İsyanları taktıkça göğsüme Toplarım tüm yorgunlukları bir şarkıda. Acemşiran dokunur yüreğime nöbete duran çıplak sözcükler. Kaybedilmiş bir işaret bırakır her anımsayış. Kusarım karanlığa göz yaşlarımı. Ay ışığının yetmediği gecelerde suskularım kadar siyaha boyarım yalnızlığımı. Düşsel bir cennetten daha hakikiyken cehennem. Süslerim sevecenliğimi dilenci düşüyle. Tutarım eski bir kıvılcımı köklerinden yangın yerine döner yine bahçem. Ne bileyim nasıl anlatılır şair olursam bileceğim yine sizden. Tüm mavilere inat yeni bir renk olarak O’nu seçmişken..! * Ferdaca
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİLENCİ DÜŞÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİLENCİ DÜŞÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli yüreğinizin sesini kaleme aldığınız güzel anlamlı ve akıcı baştan sona okunması gereken güzellikte bir eser okudum sayfanızda nice böyle güzel eserler kaleminizden çıkması dileğiyle yüreğine ve emeğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
peh, başka bir isimle bir şiirde ben de paylaşmıştım bu şarkıyı ve ne güzeldir nezdimde...
aslolan şiir;
bir düşün parçalanışı dedim, bir yüreğin yangını. okuyanlarda bir yağmur elbet ve şarkıların hayat karşısındaki, gerçekler karşısındaki dayanılmazlığı.
Sevgide dilencilik olmamalı..Düşler karanlık değil aydınlığa yorulmalı. Fonu dinleyemiyorum ancak, çok haklısınız dinlediğimiz bir şarkı bir türkü ilhan kaynağımızı olabiliyor.. İlhamınız bol, yüreğiniz var olsun. Tebriklerimle..
Muhteşem keyifli okumak zaten şiirlerinizi..,her eserinizde seçtiğiniz kelimelerin bütünüyle ahengi, okuyucunun duygularını istediği noktaya getirebilme gücü ile bir şiirde olması gereken samimiyeti yaşamak çok güzel.
Harikasınız Ferda Hanımcığım, 👏👏👏 Sevgilerimle ve mutlu hafta sonları
Hocam şarkı Naat sizin şirinizde Nuru Muhamediye'nin nurundan yazılmış harika bir naat-ı şerif okudum ben Teşekkür ederim bize okuma ve dinleme imkanı verdiğiniz için Selamlar saygılar efendim
Yüreğin hüzün rengi seslenişleriydi dizeler... Hande dinlemeyin bir daha böylesi hüzünlere akacaksanız :) Aslında ben de çok şiirlerimi dinlediğim müziğin tınısıyla yazarım hep. Sonradan müzik eklediğim çok az şiirim vardır. Çok güzeldi şairem. Dilerim site fark eder ve güne de gelir. Yürek sesinizi gönülden kutluyorum. Sevilerimle...
Turkuaz en sevdiğim renktir ona atfen şiir yazacak kadar hemde, çok teşekkür ederim. Ve evet güne gelen şiirler konusunda haklısınız en az bir ya da iki ay geçmesi alzım burada güne gelebilmek için. Benim de yakın zamanlarda güne geldiği için benim de bir beklentim yok henüz. Bir de o kadar kalabalığız ki hangi bir şiiri güne getirecekler ki. Hak eden şiriler gelsin güne. Mesela az önce okuduğum şiiriniz gibi muhteşemdi... Sevgiyle...
Evet genelde bir şarkı eşlik eder yazarken. Hem de defalarca tekrarlar aynı şarkı..:)
Sizlerin okuması değer vermesi önemli benim için ..Seçki yeni verildi. Haksızlık olmasın diye sanırım herkese eşit dağıtıyorlar. Ama serbestte gerçekten hak eden şiirler alıyor. Kurulu kutluyorum bu arada.
Anıların her türlüsünü yaşatmışsınız içinizde. İçsel bir dünyaya dalışın minik öyküsünü okumuş gibiyim şiirinizde. Acılar, tatlı hüzünler, sevgiler nefretler... Anlamaya çalıştım acizane; zira ne şairim ne yorumcu sadece okuyucu. Vurgular nokta atışı gibi, düşündürdüğünüz için teşekkürlerimi bırakıyorum şairem, kalın sağlıcakla vesselam...
duygulandırıcıydı,her zaman ki gibi,çok güzeldi, çok acıklıydı,sevda ve özlem vardı,akıcı ve anlamlıydı, kutluyorum duyarlı o yüreğine sağlık Üstadem Dua ve selamlarımla.