Uçuk mavi bir kentin gülen yüzünde gemi düdüklerine karışırken sevinç tren raylarından hasretle geçiyor alıp yanına yılların yükünü kundaklayanım.
o kadar çok şey oluyor ki küçük gözlerimde önce irislerime yerleşen büyük rüyalar görüyorum gerçek kadar acılanıyor özlem rüya kadar rehavetli ve ılık sabah rüzgarında yanağıma dokunan düşlerle yıkanan yüzüm ellerimde kalan fesleğen fısıldayınca hayatı çocukluğumu saklar orman perileri küçük oyunlar oynar güneş yaşam arası huzmelerle gözlerimde sobelenir ışıklar...
saçımda gül açan kurdeleler eteklerimi tutan küçük ellerim savrulur bir zamanlar bahar taktığım saçlarla kloş etekli, puantiyeli renklerdi o çağlar akşamsefası çiçekleriydi babamla sohbet yanağımda anne elleriydi çocukluk temmuz kızı imgelerdim doğurgan ve sıcak büyüdükçe hücrelerimde çoğalan yıllar.
sırlaştı, sırdaştı çocukluğumu sakladığım aynalar her baktığımda çizgilere kirpiklerim ıslanır dizlerim kanardı devrildi umutlar, savruldu gün yitmedim dudaklarımdan düştü içli bir senfoni büyümek böyle bir şey notalar yer ederken hayatın dizelerine sustukça yazdım düşündükçe çözdüm anladım hayatın denklemini siyahbeyaz anılardan geçti sekerek yıllar turkuaz türkülü hüzünler topladım gecelere söyledim şarkıları yıldızlar döküldü alnıma, içine alarak geçmişi hiç büyümedi içimdeki küçük kız sakladı bebeklerine mutlu günleri...
önce kadınlığıma düştü sevinç kendim kestim göbeğini ömrümce yavrucan sonra yüreğime yarınlar ekti dünler yıkanan yüzümde yıllar ıslak taranan bahttı rüzgâra tutulan saçlar sevgiler yazdı, insanlar geçti hayat raylarında epridi nice göz çukurları gamzeleri telaşlı yürekler sarman sarman hasat mevsiminde bir aşk içim dışım söz saklısı aşk gölü nilüfer beyazı göğsüm alıngan deniz tanrısı arya çaldı şölene sesinden döküldü kutlamalar parmaklarına bağlı hatırlatma ipiyle saklayıp nazarlardan, kuytusuna sevgisini dans etti dizelerin perileri yıllarla ne çok söyledik şarkıları artık aynı duada buluştu en son sözlerle kutsandı sevda kitabı...
gece saçlı kadının siyah eteklerinden uçtu düşler beyaz saçlı kanunun sesine sığındı yürek önce gözlerimi sildim sonra taradım saçlarımı giydim hayat elbisesini üzeri nilüfer nakışlı göllerim durgun umudum çiçekli rüzgâra kattım sevgiyi bugün ben yeniden doğdum superisi düşlerimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Superisinden damlalar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Superisinden damlalar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
saklayıp nazarlardan, kuytusuna sevgisini dans etti dizelerin perileri yıllarla ne çok söyledik şarkıları aynı duada buluştu en son sözlerle kutsandı...
yaşamak içindi bütün çırpınışım anlamadın......
Albayraklım tarafından 7/25/2008 12:31:21 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aslında çokgenli bir şiirdi..İzini sürüp giderken yolumu kaybettim derinlerde..Her mısra dipdiri gezinir gibiydiler..Yürekten kutlarım.Efendim.Selam,saygı...
Bu kadar uzun bir şiirde hç kopukluk olmadan içeriği tutabilmek ve sözü yok yere boğmamak şiiri şiir yapan en büyük unsurlardandır kannatimce.. Öyle ki, bir mısra aradım şiiririn ana mısrasını tespit etmek için; fakat her birinin birbirine sıkıca kenetlenip bir bütünü uyumlu bir şekilde oluşturduklarını gördüm.. Kutlarım efendim.. Kalın sağlıcakla..
Sevgili kardeşim İkinci defa geldim Sağolsun Ömer Nazmi kardeşimin yorumunu okurken çok önemli bir konuyu daha atladığımı anladım şiirine söz yok ama bu daha da önemliydi
Yillar once sizi radyodan dinlerdim, hic unutmam galiba eskisehirliydiniz yada / nevsehir, ve o guzel sesinizle bizlere dinleyenlere hep huzur verirdiniz, tesaduven adinizi gordum ve tahmin ettigim cikti..siirleriniz okumak zevk verecek bana..
saygilar.
Ben_Murat tarafından 7/24/2008 8:01:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Uçuk mavi bir kentin gülen yüzünde gemi düdüklerine karışırken sevinç tren raylarından hasretle geçiyor alıp yanına yılların yükünü kundaklayanım.
bir yanımızda hüzünler bir yanımızda yaşanmışlıklarımızdan kalma ufak tebessümler bitkilerdeki mitoz bölünmeler gibi parçalanır hücrelerimiz kimi zaman kaç metefaz safhası geçiririz bilinmez elbet. Oysa her sabah güneşin doğuşuyla sarılırız umutlara bir bebeğin annesinin tenindeki huzur ve güvenle takii gün içindeki mücadelelerdeki telaşlarımıza değin.
Okumaktan keyif aldım ... kutlarım kalemi ve şairi... saygım ve sevgimle...şiir tadında yaşayın ve şiirle kalın...
kalemin daim yaşamın huzur mutluluk olsun