Gezersin yaylaları, sırtında kalın aban. Sadık dost kara çomar, kanadın kolun olur. Her mevsim otlaklarda, su kenarında oban Azığın kuru soğan, böreğin balın olur.
Kırlarda papatyalar, seni görmeden açmaz. Önünde durur sürün, başka yerlere kaçmaz. Doğaya alışmışsın, seni şehirler açmaz. Baktıkça gökyüzüne, cennete yolun olur.
Tertemiz yaşıyorsun yalan dolandan uzak. Sıcacık giyinirsin, koyun yününden kazak. Kış günü kuzey yönden, ne yaman eser sazak. Dağların kuytu yeri, sığınak belin olur.
Birine sevdalısın, asla geçmezsin ondan. Ağanın güzel kızı, ceylan bakışlı Handan, Babası razı olmaz, gönül versen de candan. Takıyı bastırmazsan, yabana gelin olur.
Kavalın nameleri, vuslat türküsü çalar. Sevdanı düşündükçe, gözlerine yaş dolar. Çeşmede göremezsen, rengin sararıp solar. Turnanın kanatları, rüzgârın yelin olur
Şifasız bir illettir, kanıyor gönül yaran. Aşkındır tek cevherin, kesede yoktur paran. Koysalar teraziye, ağırdır gönül daran. Ne fayda geçmez bunlar, güzel kız elin olur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
vuslat türküsü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
vuslat türküsü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
binbir özlemleri içerisinine katarak, dağlardan dağlara bir kervan misali bizleri şiirinizle tabiatın güzelliğine yolladınız. kaleminiz var olsun yüreğiniz daim olsun kutlarım sayın hocam.
Saymıyor insanların görüş açısı bu çok güzel bir şiirdi tebrikler saygılar