Sevdamızın uğruna,her engeli aşardık. Kazanırdık kalpleri,boş olsa da cebimiz. Güvenilir dostlarla insan gibi yaşardık. Özlüyorum maziyi,çok mutluyduk hepimiz.
Doğanın kucağında ,oynarlardı çocuklar. Yerindeydi mevsimler, buz tutardı saçaklar. Porselenden yemezdik,tahtadandı çanaklar. Özlüyorum maziyi, çok mutluyduk hepimiz.
Az olanla yetinir,imrenmezdik zengine Hor görmezdik kimseyi, çıksak bile engine Saygı vardı eşlerde,düşmese de dengine Özlüyorum maziyi, çok mutluyduk hepimiz.
Genç kuşakla yaşlılar,aynı evde kalırdı Annem bize oyuncak, bezden bebek alırdı Ninnilerle gözümüz uykulara dalardı. Özlüyorum maziyi, çok mutluyduk hepimiz.
Bir tanesi var iken,diğerini almazdık. Nefsimizi dizginler,sefahate dalmazdık. Yaşlıları incitmez, ahlarını almazdık. Özlüyorum maziyi,çok mutluyduk hepimiz.
Kızla erkek sırada,otururduk karışık. Din dil farkı bilmeden,birbiriyle barışık. Dışlanmazdı yabancı, sanki dünden alışık. Özlüyorum maziyi, çok mutluyduk hepimiz.
Yasak olan insanla, hiç girmezdik halvete. Günahlardan korkardık,yenilmezdik şehvete Gerçek aşkı arardık,göz dikmezdik servete. Özlüyorum maziyi, çok mutluyduk hepimiz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çok Mutluyduk Hepimiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok Mutluyduk Hepimiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne varsa güzelliğe dair özlediğimiz hep mazide kaldı...huzur veren yorumunuzla harika bir şiir dinledim ve okudum gönülden kutlarım...fon resminiz de şiiriniz kadar güzeldi emeğinize sağlık...her şey gönlünüzce, dilediğinizce olsun...selam ve saygımla...Ziya VAR.
Geçmişi yolculuk yaptıran çok güzel dizeler. "Nerede o eski yıllar" dedirten dizeler. İnsanların imkânları daha az ancak huzurları daha fazlaydı. Tebrik ederim. Saygılarımla...
Akıl, izan ve idrak sahibi herkes özlüyor maziyi Çünkü o kadar çok güzel şeylerden uzağa düştük ki Azalıyoruz kendi kalıbımızda günbegün Yüreğinize sağlık Selamlar, saygılar
Bu sayfaya geldiğimde o kadife sesinle okuduğun şiirlerin aklımı, yüreğimi dinlendirdini hissediyorum bana terapi gibi geliyor sanki.. Yani bunları hisseden ben daha ne diyebilirim ki. Şiir, yorum, görseldeki resim hepsi bütünüyle muhteşemdi toprağım. Emeğine, yüreğine, nefesine sağlık... Gönül dolusu tebriğimle. Sevgimle...
şiirinizi okuyunca '' maziye bir bakı ver neler neler bıraktık '' şarkısı geldi aklıma ne yalan söyleyeyim biraz da hüzünlendim tebrik ediyorum yürek sesinizi süperdi selam saygı ve iyi günler