(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANSIZIN'A.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANSIZIN'A.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İYİDE BİR ŞAİR ŞİİRİ YALNIZCA KARŞIYA BEGENDİRMEK YA DA ÖVGÜLER ALMAK İÇİN Mİ YAZAR? edebiyat herşeyden önce "edeb" degil midir? eger sanat yalnızca övgü için yazılacaksa bunun şahsi ve muhterem olması nerde kaldı? başka bir soru mehmet akif istiklal marşını yalnızca övgü almak için mi yazdı ki hem böyle büyük bir şair oldu hemde yıllarca okundu. bilirsiniz o insan istiklal marşını sırf milletine armagan ettiği için safahatına bile almadı.edebdi bu armagandı...
valla ayşegül hafif tebessüm bıraktın dudağımın kenarında... ne güzel bir istek bu... habib ve kurul umarım duymuştur... şaka bir tafara çok hoş olmuş...
Gelde bu şiiri ezberleme şimdi...:))) ben kurdela değil puantiyeli papyon istiyorum... kutlarım Ayşegül hanım, her zaman paylaşımlarınızdan keyif alıyorum.... Ansızın'a takılmazsak işimiz rast gitmez değilmi...? sevgimle can...
Siteden o kadar cok farklı gerekcelerle atılıyorlar ki gercekten sayga değer insanlar, bu siirinizi duymasın ansızın:) Bende uzun zamandır kurdale secki almıyorum ya siirinizin altına '' '' uzun uzun den den koymak geliyor icimden:)
çok güzeldi ben olsam kırmızı kurdele verirdim ama ben olsam... ''Beğeniler görecelidir'' bu sözü duydugumdan beri kendimi böyle avutuyorum...:) Tebriklerim size.. Esenlikle kalın..
Henüz açtım aleti,şiirini görünce tebessüm ettim elbet.Aslında çok güzel bir şey bu ipek gibi bir kalbin habercisi..Ne var bunda çok çok güzeldi..Yürekten kutlarım.Selam,saygı...
Gördün mü ANSIZIN ben sana başından tamam de demiştim , olacağı buydu işte ama bence sen en iyisi haber vermeden ANSIZIN kaç aysegulguncan'ın sayfasından yoksa işin çok zor :)))))))))
Tabi ki dünya malı sonuçta...Ama ille de bırakmam derseniz kuzenimin sünneti var temmuz 28 de..Ansızın amcası gelsin altın taksın:)) (kurdele değil altın:))
Ankara toplantısına kadar sanırım 500 şiir yazmış olurum içlerinde 50 şiirim güzel olsa ve emeği siteye ayırdığım zamanlarıda hesaba katarsak benim hakkım beşi bir yerde:))))))) dermişim hatta dedim bile...kurdela yerinede papyon istiyorum hemideee puantiyeli...valla bende hep rüyamda gördüklerimi anlattım...:))))
oooo Habip Bey siz misiniz bana kurdele takmayan başladı benim yandaşlarım gelmeye...siz daha durun bütün siteyi üstünüze yönlendirmezsem bana da aysegül demesinler:) gelsin cumhuriyet altınları:)
İnanmıyorum bende Ansızına Siir yazacam ya bak ne kadar güzel yorum yazabiliyormus... Habib bey bırakın sert imajı ya yakışmış gülümsemek:):) kim verirse versin kurdale bende istiyom:):):)
Şiirin başlığını görünce sayfanıza girdim ve okudum , güldüm tabii ama sonra düşündüm diğer şiirlerin nasıl acaba diye ve ANSIZIN gidip bir çoğunu okudum ve gördüm ki güzel şiir yazıyorsunuz .. Bak ANSIZIN gelip şiirlerini okuyabiliyoruz bence bu kurdeleden daha önemli gibi geliyor bana :)))
Ama yöneticiler bir gece ANSIZIN gelebilirler sen valizini hazırla ben sana adres veririm, oldu mu canım :)))
Çok güzeldi şiirin, bundan sonra sanırım ANSIZIN gelip okurum seni:))
bir müzisyene sormuşlar sen ne demek istiyorsun eserinde bir şey demeden sakince kemanını almış ve çalmaya başlamış... bir daha sormuşlar aynı tavrı takınmış... ben yazdım yarattım siz anlayın misali...
anlayan anlıyor nelerin oldugunu görmeyen de yok....
aldırma öyle şeyleree benim yazdığım şiirler günün kötü şiiri seçilse bile inan zerre kadar üzülmem:)) kurdale kıstas değil inan günün şiiri olan bir çok şiiri okumamışım yarıda kesmişim okumayı sarmamıştır beni. yönetimin beğeni ölçüleir galiba farklı. o nedenle sen bir ozanın türküleri aldırmadan söylemesi gibi.. sen şiirlerini yaz... hiç bir şeye aldırmadan umursamadan dediğim gibi. kimse sana bir teşekkür bile etmezse paylaşımın için sen sadece inatla yazmaya devam et.
hiciv ;şiirin var oluşuyla vardır..siteyi şiire açan,yüreğinide açmış demektir..tabi işin özünü bilmem ama ben genel manada değerlendirdim..bu arada duygu ve düşüncelerinizi anlatımdaki hakkınızı da teslim etmek gerek..saygılarımla
hahaaha:) ayyy nena ilahi bacım ya güldürdün beni....sağol allah da seni güldürsün...gerçi yazdığım bu abuk şeye saatlerdir gülüyorum ama:) korkma canım ben arkandayım bbırakır mıyım hiç seni? bacı dayanışması:) ben bekliyorum daha cevap gelmedi yapmayacaktın aysegül bunu diye ama:) hayırlısı
Ben eserlerimi illa biri anlasın beğensin diye yazmam şaire.Her kişinin farklı bir tarzı farklı bir üslübu vardır.Sizin için hoş olmayan bir şiir elbet bir başkası için şahaser olabilir.Güldüm işte iyi ki varsınız.Şiirleriniz güzel unutmayın. Başrılar dilerim efendim.
edebiyat herşeyden önce "edeb" degil midir? eger sanat yalnızca övgü için yazılacaksa bunun şahsi ve muhterem olması nerde kaldı?
başka bir soru mehmet akif istiklal marşını yalnızca övgü almak için mi yazdı ki hem böyle büyük bir şair oldu hemde yıllarca okundu.
bilirsiniz o insan istiklal marşını sırf milletine armagan ettiği için safahatına bile almadı.edebdi bu armagandı...
sizi de sanatın şahsiliğine çagırıyorum
ishak