Ben senin sevdan ile tutunurken hayata, Senden ayrı kalmanın düşüncesi bile zül! Eylemişken benliğin benliğimi ihata, Neye yarar sevgimi sana söylemeyen dil!
Haktan başka kimsem yok sevgindir bütün varım, Vuslat yolları yokuş dağılmıyor efkârım, Bir şaşkın kulum işte gönlüne mihmandarım, Görmemezlikten gelme seni sevdiğimi bil!
Herkes ne derse desin kemiği yok ki dilin, Konamazsa perişan bülbül dalına gülün, Kimi var şu dünyada gülden başka bülbülün, Koklasın doya doya kendine gelsin bülbül!
Bırak da gözyaşların gözlerimde nemlensin, Aşkımız kor alevde yavaş yavaş demlensin, Sevdanın iksiriyle yüreğimiz emlensin, Bülbülü şeyda gibi ağlasın derdine gül!
Ey sevgili gönlümü her gün sürsen sürgüne, Tomurcuklar yeşerir gül olur günden güne, Elbet pişman olursun bir gün bu ettiğine, Sanma tamir edilir bir kez kırılan gönül!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜLBÜLÜN FERYADI GÜLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜLBÜLÜN FERYADI GÜLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Dost Kalem Kıymetli Şairimiz Yürek sesin kalemin var olsun. Gönlünüz abad Ömrün hayr olsun İnşallah. Sağlıklı huzurlu bir yaşam dilerim. Selâm ve Duâ ile Sevgilerimle.
Ey sevgili gönlümü her gün sürsen sürgüne, Tomurcuklar yeşerir gül olur günden güne, Elbet pişman olursun bir gün bu ettiğine, Sanma tamir edilir bir kez kırılan gönül! -------------------------------------------------------Yüreginize saglik usta güzeldi eseriniz