Yine sabahın seherinde yine yollardayım. Yine su kaynatmaya başlıyor yüreğim. Gün parlatsa da gözlerimi okyanusun dibinde nefesim Hayat sudan başlar derler ya yaşandıkça neden hala temiz bu sular. Neden yıkık bir tünel gibi bedenim. Neden bir lokma ısırıp duruyor dilimi. Neden ruhum bedenime gurbet el gibi..
Dua çarkının rüzgarında yinelenip dursa da tekrarlanan sözlerim Ekmeğimi göz yaşıma banıp yüreğimdeki sıcakla bütünleşiyorum Günahları toplayıp tütün tarlasından yaşarken ödenmiş ölümlere inat Düşmeyeceğim diyorum düşmeyeceğim suskunluğun tuzaklarına. Endülüs esmerliğinde bir çayın demine karışıp Kurnaz kelimeleri rehin alıyorum. Acımasız bir umutla biçimleniyor yazdıklarım. ,
Baygın mavi yelden bir gömlekle arkası kuşlu bir aynaya dalıyorum. Ezan çiçekleri filiz veriyor akşam olmadan.. Döşümün sol kafesinde, ritmik bir volkan oluşuyor Doyamıyorum susuzluğa Tanrımla paylaştığım sağanakta. Dudağımda en yorulmaz gezgin söz ile ses arasında.avuçlarımda. Sıfır zamana kaydını yaptırırken bir fotoğraf Kaldırıyorum geceyi gök yüzünden yıldızlar düşüyor odama.. Dört duvarı yaz ediyor bahar gülüşlerim güzellikler yıkanıyor gözlerimin aynasında. Tamamlanınca eksik kalsa da bir şeyler Mucizem tekrarın tekrarsız oluşunda yalın ayak dokundukça toprağa..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çok güzeldi, çok acıklıydı,sevgi ve özlem vardı, yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Saygı ve selamlar.