(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İZ DÜŞÜMÜ KEFEN GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İZ DÜŞÜMÜ KEFEN GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri okuyup bitirince hayalimde meydanı boş bulup nara atan bir amazon resmi canlanıverdi.
Aman şairem , senin bu sevgilin mi sevgillerin mi , ne uysal adamlarmış da istediğini,atar,sever,asar,keser,öldürür,kovar,susturursun. Aman nerdeymiş bu uysal erkekler de senin elinde yularlı beygir gibi istediğin yöne sürülüyorlar.
Aman güzel şairem, kendine güven duymanın bu kadarı da fazla . Meydanı boş bulup da bu kadar hava atma!
Bak ben benden demesi, çıkar karşına bir demir kuşaklı babayiğit ,belinden tutar seni, alır kaçırır dağlara ,bayırlara ... Sonra bırakır gider de seni ardından ağlayıp, sızlana durursun.
Bundan böyle şiirlerini okuyacağım . BİRİNİN ARDINDAN AH VAH ettiğini duyarsam ,elimden olmasa da dilimden çok çekeceğin var ?
O zaman derim ki : Seni gidi arabünzeği seni _ amazonun bizdeki karşılığıdır- hani esip gürlüyordun. Nedir bu meyus terkedilmiş halin senin diye.
Neyse şimdi fazla deşelemeden seni ve şiirini kutlayım. Ama bir erkek için de ağladığını görürüsem, oh oh diye sevineceğime emin olasın.
şahamettin tarafından 7/19/2008 9:04:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
:=)...ağlaya ağlaya artık susturmayı öğrendik kendimizi hocam.Bir öğrencimin defterinde okudum ;" giden gitmiştir , gittiği gün bitmiştir.Ben gideni değil giden beni kaybetmiştir " yazıyordu.Hah Berna dedim bak bacak kadar çocuk ne diyor ardından birine...Sen haydi haydi kaldırabilirsin...sevgim ve samimi yorumunuza teşekkür ederim :=)
harika ya...sayfama gelip yorum yazmasan kaçıracaktım belki de böylesine şahane bir şiiri...tebrik ediyorum canım gerçekten harika olmuş, zaten seçkisini de alarak haklı güzelliğini ıspatlamış...sevgiler bıraktım sayfana ve ben de kurdele taktım bu güzel ve manidar şiire...
bu gece durmadan sana yazabilirim.. kelimelern dansında yüreğine dokunabilirim hangi imgede kaybetsem adını saklasam.............. hangi çılgın bir düşe yelken tutsam uçursam.....
bu gece seni kırmızı kurdele görebilirim artık şaşırmam belliki NENA................................................SEVGİLER.........................ASPENDOS
yine tat veren,keyifli ve sıcak bir şiir içtenliğin ve derin duyguların tüm samimiyetiyle imgelerle harmanlandığı NENA tarzında ustaca bir şiir tarz ve anlatım bir harika kutluyorum saygılarla
alisevket tarafından 7/18/2008 10:00:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Seni bu gece öldürebilirim Yalvarır içimi ısıtan dilin bana Söndürürsün içtiğin sigaraları Son nefesin olurum buruk vedânda................BU NASIL AŞK ALLAHIM/ ÖLECEĞİM DERDİNDEN!
Seni bu gece sevebilirim Silebilirim tüm ihanetleri Sabaha ne çıkar emin değilim Yanımda uyanabilirsin belki
Ama sevgili… Tıpkı bana gelişin Tıpkı aşkına kanışım gibi Bu gecenin de garantisi yok Emin değilim… ------------ yıne patlatmısın ablam cok guzel bır sıır begenıyle ne demek ozenerek okudum tbrıkler..yuregıne saglık::))
iz düşümü kefen gece... başlık öyle çarpıcı ki sevgili nena orda bir duraklatıyor insanı kefen gece insanın içine işliyor zaten mısraların yine her zaman ki gibi çok etkileyici ve içten kutlarım NENA daha güzel yerlerde görmek seni kitaplarına başucumuzda konuk etmek onur verecek bizlere... sevgimle...
Seni bu gece terk edebilirim Soğumaz bedenim sen olmayınca Kapanır yüreğime dökerim aşklarını Savrulur hiçliğin benim fırtınamda
Seni bu gece unutabilirim Yaşanmamış saymak olmaz şey değil Hislerimi asarım bir idam sehbasında Bu sandığın kadar faili belli değil
Seni bu gece susturabilirim Sesin kaybolur benim sessizliğimde Acıyı özler yüreğin ellerin benim Çığlık atamamak nedir bir ben bilirim
Seni bu gece körleştirebilirim Gözlerinin maviliği döner siyaha Karaları görmekte güzel gelir insana Dünyaya koyuluğunca bakarsın sonra
Seni bu gece getirebilirim Yattığın ranza kadar demir kokar bedenim Sızlar burnun ucu özler yüreğin Prangalardan tutunarak aşka yaşarsın sevgilim
Seni bu gece öldürebilirim Yalvarır içimi ısıtan dilin bana Söndürürsün içtiğin sigaraları Son nefesin olurum buruk vedânda
Seni bu gece sevebilirim Silebilirim tüm ihanetleri Sabaha ne çıkar emin değilim Yanımda uyanabilirsin belki
Ama sevgili… Tıpkı bana gelişin Tıpkı aşkına kanışım gibi Bu gecenin de garantisi yok Emin değilim…
İÇİMDE SEVGİNİ SİLEMESEMDE SENİ TERK EDEBİLİRİM,YÜREKTE DEPREŞEN BİR YARA VE YARALI YÜREKTEN DAMLAYAN HARİKA ÖTESİ DİZELER OKUMASI ZEVK VEREN VE NENA CAYDI HARİKAYDI KUTLUYORUM BERNA CAN O GÜZEL YÜREĞİNE SAĞLIK...
Garantisiz bir gece, Konusuyla anlatimiyla sicakligiyla cesaretiyle ve en önemlisi kendisi olmasi yüregini anlatmasiyla... Ben henüz erken olmasina ragmen bugünün siirini okudugumu düsünüyorum.
Bir siir bu kadarmeraklandirir bu kadar akici olur ve ancak bu kadar güzel yüregini koyar ortaya. Kutlarim Nena arkadasim mükemmeldi...
Seni bu gece terk edebilirim Soğumaz bedenim sen olmayınca Kapanır yüreğime dökerim aşklarını Savrulur hiçliğin benim fırtınamda ................................................... çagıl çagıl çağlayan bir şiir
O geceyi bilmem ama aslında sağlam dosttur her gece tabii kıymetini bilene. Bir düşünür; "Bütün yalanlar gün battıktan sonra ortaya çıkar..." der. Ondan olsa gerek ellerinde mumlarla geziyor yalancılar... Gecenin bu vakti, yazın bu deminde; Ben bu şiirle çocukluğumun şeytan uçurtmaları gibi engin bir mavi yolculuğa çıktım. Ama nedense benim gibi uçurtmasını özgür bırakamıyor şair… Acaba ipi mi çok kısa?
….
Bilmem bu güzel dizeleri okuyunca birden bunlar döküldü içimden bu gece...
Şiirin teknik yönüne hiç girmeyeceğim Sesler, tekrarlar denge, dil ve ritim yerli yerinde. Beni oyalayan daha doğrusu çarpan şiirin teması ve duygusu oldu Onu bunu bilmem zaten bir şiirde duygu varsa her şey vardır.
tebriklerimle kutlarım şiirdi en durursundan bir içimlik ben de içtim. şimdi içim sızlıyor
"Bir düşünür; "Bütün yalanlar gün battıktan sonra ortaya çıkar..." der." o Halde sahte sevişmelere gebe kalıyor tüm ruhlar...ve sonucunda...böyle buruk satırlar düşüyor payımıza...sevgimle...kan o suya...
Seni bu gece öldürebilirim Yalvarır içimi ısıtan dilin bana Söndürürsün içtiğin sigaraları Son nefesin olurum buruk vedânda
Seni bu gece sevebilirim Silebilirim tüm ihanetleri Sabaha ne çıkar emin değilim Yanımda uyanabilirsin belki
her siirinizde ilginc bir üslup degisik bir tat var.siir cok rahat bir ruh halinde yazilmis daha cok samimi bir sohbet havasi veriyor.siirinizdeki bu özellikler ve kullanilan imgeler okuyucuda bagimlilik yaratiyor desem abartmamis olurum.siiri siir kilan akicilik ve cekiciliktir.siirinizde iki unsurda var.tebrikler saygilar ve basarilar diliyorum.sevgiyle kal