Sahi; Çağlardan kopmuş destan gibi gök kuşağından sağılıp ne zaman gelmiştin bana.. Aşındırırken zamanı gözlerim ne zaman öğrendi uçmayı duygularım. İki kişilik rüzgarda. Durmaksızın adını ne zaman dokudu adımlarım.. Yaşam iksirini yıldızların altında ne zaman diktik kafamıza. Kanatlanıp bir çift güvercin gibi aşk vaktinin saatlerine vurulduğumuzda. Beklenmeyen misafirim oldun Yüreğimdeki gelincik baharına. Sonsuz sevincin yüzüyor boşluğunda..
Sözün ucunu kaçırsa da korkular Ayrılığı alıp aramıza yürüyelim fırtınalara. Umudun konuğu olsun müebbet Heyecan kavşağında takalım adımızı parmağımıza. Hınzır yelkovan kıs kıs gülsün Yanışıyla aydınlanan viranemize. Kapanmadan kapımız. s/essiz harflere.. Dürelim hikayemizi kimse çıkmasın dışarıya. Taşmadan hiç bir yere kendimize sızalım yalnızca. Hüznü yedeğine almış yorgun yolcu olsak da; kar beyazı bir aşkın hüzzam adasında..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beklenmeyen Misafir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beklenmeyen Misafir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok ama çok sevdiğim bir şarkıdır. Şiirinin adını gördüğümde "Inşallah Zaliha 'nın plağıdır. " dedim ve öyle de çıktı.Kesinlikle ilham getirecek nitelikte bir eser.
Hayatımıza dahil olan o davetsiz misafirler!..Kah güldüren kah ağlatan. Bazen oturup bir köşeden bakası geliyor insanın gidişlerine. Biliyoruz hepsi insana ve yaşamaya dair.
ne zaman baksam uzakta görünen senin suretin açılmış gül kokulu papatyalardan bir düş hasreti bilinmez hayali küllerden
ah deryası kuruyan gönül akşamı bitirme bende yakma çıramı sefası tutulmuş uzakta girdabı içimde gönderme beni bir yosun tutmuş kederli ay halesinde buldum seni
bu saraylar gönül meşki afili bir yürek serenat misali aryası bende söylenir çığlık matemi rüzgarlar dökülür yapraklar Eylülde hüzün var şimdi
unutma eski radyoları çalardı bizden saba makamları düşündükçe sefil hanı içmişim günahları gelsin artık uzaklardan tanrı misafiri.
Hocam siz yazınca bana hep ilham oldu şiirleriniz. Bütün şiirleriniz gibi buda duyguların selinden bir ırmak olmuş. Yüce gönlünüz var olsun.
Aslında bu şarkıyı dinledim tesadüf ve bir şarkı bir şiir doğurdu işte..Mazi hep güzellikleriyle kalsın yüreklerimizde diyor saygılarımı sunuyorum hocam.
Biz hep yorgun yolcuyuz şairem hayatın gemisinde inşallah bir gün o dümen elimize geçerde maviliklere huzura ve mutluluğa çeviririz rotamızı bellimi olur çok istersek olur o halde hayırlısı diyelim ya nasip
yüreğine sağlık yine büyüleciydi şiirin helede fotograf
Ne güzel duygulardı...
Tebriğim ve sevgimle...