Ne sandınız kiŞiirin hikayesini görmek için tıklayın mış gibiler...yokmuş gibi yaşamlar...
ürkeklik ya da karamsarlık değil ki bu içimdeki lütfen biraz yer açında da nefes alayım ricasıydı nedensizlikleri doldurup acabaları yüklemeseydiniz eğer o an sırtıma belki bakışlarım düzelir de gözlerim böyle zifire çalmazdı ne sandınız ki rüzgarın kuşları sadece okşayıp hiç yıpratmadığını mı ne zaman rengim dönse biraz siyaha gurur duyarak iğnelerle tutturdunuz yakama ayıplarımı keşke hiç -mış gibi yapmayıp sadece uzaktan baksaydınız da böyle sebepsiz bırakıp görmezden gelmek zorunda kalmazdım da acılarımı ne sandınız ki ağaçların her yaprağını sonsuza kadar koynunda taşıdığını mı hiçbir şey değil de en azından avuçlarıma bıraktığınız binlerce kırgın camın bana yüklemeseydiniz ya her günahını belki işte o zaman böyle dışıma taşıp böyle de rezilce kirletmezdim de ortalığı tamam bazen fırtınaya dönmüş olabilir içimdeki rüzgârlar ama biliyordunuz hiçbir zaman kendi kıyılarından başka yerde köpürtmemişti dalgaları ne sandınız ki bir bardağın kırıldığında kendinden daha çok başkasını dağıtacağını mı |
Bu şiirin dün okuduğumda nasıl da büyülemişti beni... Aradan daha 24 saat zaman geçmedi,öylesi farklı algılıyorum ki şu an kağıda dökülen dizeleri... Cam parçalarını,rüzgârı,kuşları,sadece kendi kıyısında köpüren rüzgârı...,kendini dağıtan cam bardağı... Dün öylesii depresiftim ki,içimden fırtına çıkacak zannediyordum,nefesimde boğulacağım hissi yetişti imdadıma...Şiirindeki isyan ve o incelikli sitem,o karşısındakinden tüm umudunu kesmiş,hiç bir şey beklemeyen sitem yakama yapıştı,beni sarstı,kendime geldim,huzur usul usul bana yaklaştı...İyi ki şiir var dedim ! İyi ki sky bu şiiri yazmış... Bir kez daha dirildim,kimbilir kaç kez ölmüşlüğümden...
İşte şiirin gücü bu.... Bazen kilitlenir kalır insan...Ne bir sözcük çıkarabilir ağzından ,ne bir kelime kağıda dökülür. Kolunu kaldıracak gücü yoktur,,hayat anlamsızdır...Ve bir mucize gibi bir şiir okur ve hayatı değişir.... :))))...
Çok teşekkür ediyorum sana,bana bu iyiliği bahşeylediğin için... Resmen yaşama döndüm yahu...İçimde birikmiş tüm öfke...kırgınlıklar...hayal kırıklıkları tuzla buz oldu.... Aklımda cam bardak,kıyılar,kendimiize yaptığımız haksızlıklar kaldı...Tüm şairler kardeş olsa gerek... :)) İyiki de öyle..."İnsana dair hiçbir şey yabancı değildir" demiş Oscar Wilde,ya da en azından O'na ait bir söz olarak biliyorum... bu varoluşu... İnsan kendini bu seviyeye çıkaramamışsa sadece mış gibi yaşayanlardan oluyor... Hepsi bu...
Kalemine,o güzel yüreğine,merhaba,sabahtan,geceden,kalbimden... Günün güzel geçsin .... Sevgimle her daim prenses.... Kelimelere duyguları giydiren kadın ... Merhaba....:)))