insanlar sabrederek,mucizeleri bekler. Herkes kendi evinde, eski günleri anar. Ölüm ve hastalıklar,dertlere bin dert ekler. Mutlu insan kalmadı,baktıkça yaram kanar.
Güvenme mala mülke hepsi burada kalır. Tuz basarsan üstüne, acın yarada kalır. Haksızları dışlarken , haklı arada kalır. Giysilerin kalmazsa, eskilerini onar
Ayrı alemde yaşar, ailenin fertleri. Ebeveyin dardadır,tükenmiyor dertleri. Taze ekmek isterler,çöpe gider sertleri. Aç kalan serçecikler,ziyafetlere konar.
Su gibi para harcar, ana baba elinden. Sunulanı beğenmez,hoşnut olmaz halinden. Nasihati dinleyen gider doğru yolundan. Yoksul insan, şükreder, aşına ekmek banar.
Kolay mı ev geçimi,karşıdan kimse bilmez. Gül gibi canlı yüzler,durup dururken solmaz. Helalinden kazanır , dost tuzağına gelmez. Bazı evler sıcacık,fakir soğuktan donar.
Yüce Rabbin adıyla, masum cana kıyarlar. Karanlık vicdanlılar , insanları soyarlar. Namus sözü verip de kavilinden cayarlar. Manidardır selamı,seni çok zengin sanar.
Çılgınca yaşadığın garip dünyayalandır. Allahın rızasını almak sana kalandır. İyi insan cennetten,nasibini alandır. Günah sahibi olan,kızgın ateşte yanar .
Şuracıkta oturmuş,bir garip şair ağlar. Sesine cevap verir,karşıda yüce dağlar. Sararmış solmuş güller dereler yosun bağlar Bir gün zaman değişir,ördekler gölde yunar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir garip şair ağlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir garip şair ağlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet hep negativ ler kaç korona yaşamak lazım insanlar akilanmasi için , bildiğine gidiyor hani derler Cih süt emiş insan oğlu işde gördüklerimiz değerli üstadım , siiriniz hayatı anlatmış ,işde kutlarım hocam saygimla
Bazı özel durumlarım nedeniyle sanal düzeyde de olsa uzun zamandır görüşmediğimiz bir çok eski kadim dostları bir arada görmek, bu akşam gerçekten beni çok mutlu etti, Hece şiirin hazzından feyz almama vesile oldunuz. Şiir, yorum ve müzik aynı kıvamda birleşen ulvi bir lezzetti adeta.. Kabul görmesi dileği ile; Bu nadide sayfanıza, naçizane saygı,sevgi ve selamlarımı bırakıyorum.
mehmet yaş tarafından 6/5/2020 1:16:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tebrikler değerli hocam uzun zamandır şiirlerinizi özlemişiz fazla vakit bulamıyorum yüreğinize emeğinize sağlık ilhamınız daim olsun ömrünüz bereketli huzurlu olsun İnşAllah saygılar selamlar dilerim
çok acıklıydı,Çok güzeldi yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı sevda ve özlem vardı ,düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Kaleminiz ve siz daim olun inşallah
Şiirde yorum da güzeldi duygulanarak dinledim
Sevgiler saygılar)))