(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiçbir şeyine güvenme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiçbir şeyine güvenme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasihatin: nükte, sitem, tavsiye ile bezenip; hecenin kendine has ahengi ve akıcılığı içinde; hisseden ve hissettiren bir yorumla; fon müziği ve sanata sanat katan resmi ile güne damga vurmayı hak eden güzel bir şiir olmuş, sizi bütün kalbimle kutluyorum üstadem.
İnsan olmanın gereğini çok anlamlı bir şekilde anlatmışsınız okuyup ders alabilirsek ne mutlu bize tebrikler değerli hocam günü hak eden bu güzel şiir için yüreğinize kaleminize sağlık saygılar selamlar Allah'a emanet olun
okudum,her zamanki gibi çok güzeldi, çok acıklıydı, yüreğine sağlık Üstadem , çok güzel öğütlerdi,akıcı anlamlı bilgilendirici,düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
ah sevgili hocam ah! dediğiniz her şeye baştan eyvallahım elbette vara ama, demezler mi zulme ortak zalimdir de epey diye nice büyüklerimiz...
ve kıymetli hocam, kurguyu geldik ve gidiyoruz üzerine kurmak bencillik değil mi sizce de, daha çocuklarımız var çünkü, ne olurlarsa olsun mu diyeceğiz.
yok, siz bunu demezsiniz elbette ama, ben yine de yanlışa düşmesin isterim satırlarınızın sadeliğini olur da kavramayan insan.
Değerli öğretmenim ellerine, yüreğine, nefesine sağlık.Muharrem Erğinin yeğeni olan bu şiir yazan yürek o değerli ellerinizden öpüyor. Selametle kalınız.
6 sene sonra edebiyat defterine geri dönüp sevdiğimiz ve değer verdiğimiz kalemleri tekrar burada görmek mutlu etti beni. Güne düşen muhteşem şiiri ve şairi tebrik ediyorum. Yüreğinize sağlık hocam , selam ve sevgilerimle
Çok değerli Ülkü Hocam... Sanatın zirvesinde; kelamın ve çizimin iç içe geçtiği eşliğinde naif yüreğinizin bir bir serildiğimiz dizeler. Nasihat dolu bir mevsim rüzgarın güftesinde salındığımız... Takdir-e şayan ve insanı mest eden muazzam bir çalışma. Tüm tüm saygımla selamlıyorum müstesna varlığınızı. En içten sevgi ve iyi dileklerimi sunuyorum gönül bahçenize...
Bir an aklıma nenem geldi nur içinde yatsın hep bana böyle öğüt verirdi şimdi yokluğu oturuyor içime ve o kadar tanıdık sıcak ve samimi dizeler ki yüreğine sağlık şairem
çok güzel öğütler vardı,çok acıklıydı, Çok güzeldi yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla