Güller dalından kopmuş,canlı yaprağı yırtık Umutlarımız vardı,herşey güzeldi güya Mutluluk rüzgarları dağılıp gitti artık Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Yelkenler fırtınada ,uzaklara açılır. Arada birlik yoksa, darmadağın saçılır. Haklılar haksız oldu, adaletten kaçılır. Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Can bildiğim dostlarım yüzüme bakmaz oldu Yurdum elden gitse de ,kafaya takmaz oldu. Yanından geçsem bile,selamın çakmaz oldu. Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Toplumun çekirdeği,o güzelim aile, Birer birer dağıldı,kimsede yok kaile. Söz anlatmak çok zordur,dik kafalı cahile. Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Ana babaçocuklar inançları bambaşka, Güya saygı duyarlar yaşadıkları aşka. Yanlış yolda giderler,doğru olsaydı keşke. Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Güvenme güzelliğe bir sivilce yok eder. Güvenme zenginliğe,kıvılcım helak eder. Mazlum olan insanlar, layığını hak eder Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Karşıdan seyrederdik, ışıklı yamanları. Rahmet canlandırırdı,sararmış çimenleri. Tatlı dil getirirdi, küsüp te gidenleri Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Acı çeker insanlar,tadın kalmadı hayat. Yediğimiz ekmekler kupkuru ve çok bayat Hep gözyaşı ve elem,her tarafta bir feryat Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Hangi kapıyı çalsan, şehit anası çıkar. Bebeklerin ölümü, ciğerimizi yakar. Yağmur yerine gökten,ölüm mermisi akar Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kartpostal dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kartpostal dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Usta kaleminize ve yürek sesinize sağlık hocam muhteşem Takıntı yok su gibi akıp giden yerli yerinde dörtlükler anlam Dolu gerçekler gönülden tebrik ederim saygılarımla selamlar Sunarım
Resmin derinliğine mi, şiirin hazzına mı, yorumun duygusallığına mı; sözün bittiği yerde hangisine ne diyeyim! Yetmez ama bu sözcüğü en derin anlamıyla kullanıyorum, tek kelimeyle "GÜZEL" tam bir Ülkü AHISKA Şiiriydi kutluyorum Üstadem.
her zamanki gibi çok güzeldi, çok acıklıydı, sevgi ve özlem vardı, yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı bilgilendirici,düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Acı çeker insanlar,tadın kalmadı hayat. Yediğimiz ekmekler kupkuru ve çok bayat Hep gözyaşı ve elem,her tarafta bir feryat Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
Hangi kapıyı çalsan, şehit anası çıkar. Bebeklerin ölümü, ciğerimizi yakar. Yağmur yerine gökten,ölüm mermisi akar Tat kalmadı yaşamda,çekilmez oldun dünya.
çok şey var söylenecek ama ne demeli hepsini biz insanlar yapıyoruz keşke acısız yaşansa hayat kutluyorum kaleminizi ve duyarlı yüreğinizi şairem saygılar
içinden geçilen zamanı , karmaşıklığı ,toplumun savtulan yapısını ve dünya halini ancak bu kadar güzel ve gerçek anlatabilirdi şiir, kutluyorum duyarlı yüreğinizi ve kaleminizi değerli şair bir kez daha, saygı ve selamla,
Takıntı yok su gibi akıp giden yerli yerinde dörtlükler anlam
Dolu gerçekler gönülden tebrik ederim saygılarımla selamlar
Sunarım