Kalmış gencecik yaşta, gariban yetimiyle Şehit haberi gelmiş,yine de bekler posta. Gece erken yatarlar, güneşin batımıyla Bulgur aşı içerler,beraberce bir tasta
Severek evlenmişti, aşık olup erine. Yarım kaldı mutluluk kızmıyor kaderine Bundan sonra kimseyi koymaz onun yerine. El açıp dua eder, garip gönlü hep yasta.
Başlar geçim kaygısı,hayat yolu pek çetin Oğlunun geleceği, elbet sırada ilkin Çok kazanmak gerekir okul masrafı için Kış günü ne yaparlar oturulmaz terasta
Ateş düştüğü yeri, yakarmış derler ama Küçücük bir yırtığa, vururlar ufak yama Yaptıkları gösteriş, hepsi de göz boyama. Balta kesmez buz olur fakire Ağustosta.
Bu öyle bir ateş ki,küllenmeyen bir hardır Yürekleri dağlayan,dayanılmaz bir kordur Kalbindeki acıyla, yaşamak ne de zordur. İnsan böyle yalnızken ihtiyaç duyar dosta.
Adaletsiz dünyada,ne çekerler bilinmez. Havanda su dövülür, bir teselli bulunmaz Düşündükçe bunları,asla mutlu olunmaz Ruh sağlığı bozuldu, inanlar hepsi hasta.
Yıllar sonra bakarsın,şanlı bir asker olmuş. Ay yıldızlı bayrağın aşkıyla görev almış Şehit babanın ruhu,göklerden ona gülmüş Sunmuş anacığına,beyazgülden bir deste.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ruh Sağlığımız Bozuldu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ruh Sağlığımız Bozuldu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hüzünlü bir öykünün titizliklle hece şiiri olarak kaleme alınıp,yine titiz bir çalışmayla değerli Öğretmenimin güzel sesiyle yorumlamasıyla ortaya övgülere şayan güzel bir eser çıkmış..Emeğinize yüreğinize sağlık Ülkü Öğretmenim..Nicelerine inşallah..
Allah şehitlerimize ölmüşlerimize rahmet eylesin, sevda ve özlem vardı,çok acıklıydı, Çok güzeldi yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Bilinmez bir dünyada yaşarken,kimin eli kimin cebinde pek aşikar değil...Kanayan bir yaramızı şiirleştirmense ustaca. Yüreğine gönlüne sağlık şaire'miz...Hayırlı bayramlar,selam ve saygılar..
Adaletsiz dünyada,ne çekerler bilinmez. Havanda su dövülür, bir teselli bulunmaz Düşündükçe bunları,asla mutlu olunmaz Ruh sağlığı bozuldu, inanlar hepsi hasta.
Yıllar sonra bakarsın,şanlı bir asker olmuş. Ay yıldızlı bayrağın aşkıyla görev almış Şehit babanın ruhu,göklerden ona gülmüş Sunmuş anacığına,beyaz gülden bir deste.
değerli kalem emeğine yüreğine ve kalemine ayrıcada sesine sağlık yine güzel bir çalışma güzel bir resim kalemin dert görmesin saygım çokça...