ve saçları vardı su gibi akardı omuzlarına teninde açan çiçekler kutsaldı hiç solmazdı.
aslında baharı gelmiş bir dağdı; sessiz sakin fırtınasız yaşardı, öyle uzak öyle uzaktı ki sanki mutlu bir aydı, ona her baktığımda telaşlanır bulutlanır saklanırdı.
yazılmamış bir romandı; cümlesiz kelimesiz imlâsız yaşardı, onu her açtığımda karalanır silinir okunmazdı.
belki de bir yalandı; ama gözleri vardı gözümden esirgediğim her kelimesini ezberlediğim dili vardı ne zaman iki söz etse yağmur ormanlarında bulurdum kendimi kaybolurdum gizli bir gölde dururdu kalbim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
vardı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
vardı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yağmur ormanlarında bulurdum kendimi kaybolurdum gizli bir gölde dururdu kalbim.
Özlemi içinde özlem sözüğü geçmeden ifade edebilmek... Ve hayatının her anına yerleştirmek sevgiyi ve sevgiliyi, dizelerde bunu ustaca işlemek.
Anlatımı yalın, imgeleri özenle seçilmiş zengin imgeler. Şair öylesi betimlemeler kullanmış ki duru dilde içinin yansıması şiirde, gereksiz söz fazlalığı olmadan akıcı bir anlatım.
Bazı şiirler kapalıdır fakat anlaşılırdır. Bu şiir bu üslupla yazılmış yormuyor okuyanı. Dizeler arası geçişlerde kopukluk olmadığı gibi iskeleti sağlam, duygusu yoğun... Uyku da dahi özlenen sevgili, ironiyle farklı bir anlatımla verilmiş tebrikler.
Her zaman ki gibi sevgili Ömer Nazmi şiir coşkun ama naif dizeler.
*** İşte bana anımsattığı şairim... Hemşehrisi olmakla övündüğüm değerimiz Attila İlhan. Kaleminizden dökülenler nur olup sindi içime. Dilerim ışığınız artarak aydınlatmaya devam eder ve ben de sizi izleyen pervane gibi olurum çevrenizde. Alkışlarımla sevgi yüklü saygılarımı sunuyorum kabulünüze.
Özlem böyle de mi ifade edilirdi?..Yağmur ormanları,gizli göl ve kalbim...Muhteşem bir şey..O küçük hacme nasıl sığdırdın bunca şeyi?..Yürekten kutlarım efendim.Selam,saygı...
yazılmamış bir romandı; cümlesiz kelimesiz imlâsız yaşardı, onu her açtığımda karalanır silinir okunmazdı.
belki de bir yalandı; ama gözleri vardı gözümden esirgediğim her kelimesini ezberlediğim dili vardı ne zaman iki söz etse yağmur ormanlarında bulurdum kendimi kaybolurdum gizli bir gölde dururdu kalbim.
yarın yine olacak elbet uyanacak sevdiğim.
Harikaydı Ömer Bey, Hasret ve özlem dolu bir şiir..Tebrikler...
aslında baharı gelmiş bir dağdı; sessiz sakin fırtınasız yaşardı, öyle uzak öyle uzaktı ki sanki mutlu bir aydı, ona her baktığımda telaşlanır bulutlanır saklanırdı.
bütünüyle mükemmel üstad...Şiirlerinizde hep çok ince nüanslar var ki ustalğınızın ötesi zarif ve her dize derin olduğu kadar anlamlı ve gizemli diğer dizede ise şairi çözdüm derken başka bir boyuttan hayata bkış ve benzetme sanatı ki her zaman keyifle ve şiir okumak adına sayfanıza uğruyorum...Süslü yazmayı ve duygularımı ifade etmeyi asla beceremem.. TEBRİKLER... saygımla...
elbet uyanacak sevdiğim.
usta kalemden şiir okumak ayrı bir zevk
yazzn yüreğinize sağlık