Güneşin balçığı kurur Zamansız bir acı vurur Kelebek çırpınır durur Plasebo etkisi savurur
Us ruletini kendin kur
Denizden çıkarak kara taşlanmaz Kumardan bıkarak zara başlanmaz Mermiden kızarak yara haşlanmaz Namludan bakarak tara Karadenizi...
Yıldızlar gecelere asılır asuman Koynuma dolaydı Mavi olaydı Kaybolmazdı Gün yüzü gül yüzü olur bir zaman
//
Bu türkünün ozanları ölü ustam!
Şiir demleyemem Dumanı nem Kül içinde İçimi gam
Anka değilim ki kanatlansam Ra ya da, tapınarak yaratsam İçim soğuk ve gri şehirler ürküntüsü Ve acemi yüreğimde karacanın türküsü...
Bu yüreği Yoksul Onurlu Katıksız bir sevgi büyütür ustam;
Çay bahçeleri yorgunu annemin elleri Patika yoldan geçerken dikenli telleri Hiç güdümlü terlik atmadı telaşından Hasretin zor çocukluğum sevgi selleri
///
Bu yazgımızı Tanrı bilir ustam!
Lila gömleğim yırtıldı çoktan Yar elinden damatlığımda Sen şimdi saçımın akında Yüzümün çizgilerindesin..
Rüzgâr getirsin nefesimi sana
Görmeden sev Duymadan sev Bilmeden sevmek Tanrıyı sevmek gibi olsa gerek Oysa; Tanrı yalnızlığı seven tek yürek Yalın Ve yalansız sevmek gerek ustam Kerem misali yanmak gerek ustam Bu nar-ı ateşi aşkın aslı gerek ustam _______________________________ Aslı gerek...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Us/ta yüreğim sürçtü... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Us/ta yüreğim sürçtü... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah şehitlerimize rahmet eylesin, AMİİİİN,İNŞAALLAH. sevda ve özlem vardı,çok acıklıydı, Çok güzeldi yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücü idi kutluyorum Dualarımla selamlarımla .
katıksız dediğimiz ne varsa kaşla göz arası sevgimizi katar gerçeklerimizi bir ceylan bakışla süsler ellerimizin nasırını yüreklerimizin yumuşaklığında eritir bölüşürdük günümüze düşen güzellikleri
mavzer sesi barut kokusu sızılı bir sevda türküsü kuytusunda bir gönül hikayesinin denizleri özlerdik martının kanat sesinde kainat bizim olurdu bir de sevdiğimiz can bulurdu gecenin mavisinde...
vakit dar annem iman tahtam üstünde amansız bir ağırlık kınalı ellerini sür içimin acılarına annem hazır et duanı annem içimdeki öksüz acı tetik düşürmek üzere....
okundu şiir dinlendi şarkı... döküldük içimizden geçenleri bu hayranlıkla okuduğum dizelerin gölgesin affola sürçü lisan etmiş isek..
gönül alkışlarımla birlikte sevgilerimi bırakıyorum şuracığa