(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL AĞACIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL AĞACIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"... Çırılçıplak bir mucize Rengin özü kara çamur"
Hani psikologlar bazı desenler gösterir ve "Bu size ne anlatıyor?" diye sorarlar ya... Veya "Burada ne görüyorsunuz?" diye sorarlar. Biraz öyle gibi olacak ama...
Çıplaklık bana hep Adem ile Havva' yı düşündürtür. Çamur Hz. Adem' i..
Çamurun Kara oluşu ise; Çıplak olduklarını anladıkları an duydukları utanma ve suçluluk duygusu cennetten mahrum kalış... Yani Hz. Adem' in Rabbine karşı yüzünün kara oluşu...
Mucize ise; Gül, bütün güzelliğini gübreye borçludur... Oysa ne kokusu benzer gübreye ne rengi!
İşte hayran olduğumuz şu aleme sebep o çıplaklığıdır Adem' in...
Regaib Kandiliniz mübarek olsun... Şiir, şiir gibiydi zaten... Ayrıca bir şey demeye lüzum yok gönlümüzce...
Bilge varlığınızla aydınlattınız gene hem sayfamı hem de ruhumu. Hoş sefa gelmişsiniz. Gönlümün mavisine boyuyorum yorumunuzu, kabul buyurun lütfen. Kandiliniz mübarek olsun. Saygımla her dem...
Diken gülün muhafızı bu cümle bile tek başına şiir muhafaza etmekten korumak ötesi sahip çıkması ya da başına bi muhafız dikilen gibi kelime seçimi çok derin ve bilgeceydi
denir ki; 'muhâfız hakîkatte tedbir değil takdirdir'
gönül rahatlığı ile şiir okuduğum ve şiir hakkında olumlu olumsuz fikirlerimi çok rahat söyleyebileceğim bi sayfa olarak görüyorum sayfanızı yazdıklarınızın etkisi ve rengi sanırım çok beğendim her şiiriniz gibi mutlu kandiller sevgiler
unutmadan gül ağacı geleneği vardır bu topraklarda dilek ağacıdır aslında gül ağacı şiirinizi okurken bi dilek tutttum:) tekrar mutlu kandiller çokça sevgiler
arel. tarafından 2/27/2020 2:16:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben yazarken bir dizeye kalp bırakıyorum sonra okuyanlardan biri o kalbe dokunuyor ya, çok hoşuma gidiyor, inanılmaz güzel bir duygu bu.
Öncelikle bunun için teşekkür ediyorum size. Ve evet lütfen bu sayfada olumlu olumsuz her türlü fikrinizi paylaşabilirsiniz. Birbirimizden öğreneceğimiz çok şey olduğuna hep inanmışımdır.
Değil mi, dilek ağacıdır aynı zamanda gül ağacı, dilerim bu mübarek gün ve gecesi hürmetine kabul olur dileğiniz.
Mutlu kandiller tekrar teşekkür ediyorum sevgili arel. Selamlar.
Gul agaci değilem Her gelene eğilem Çek elini elimden Ben sevdigin degilem..... Cok sevdigim guzel bir sarkinin sozlerini animsatti dizeler.Turku tadi dedikleri bu olsa gerek
bu bestemi TRT hüseyni makamı ile bağdaşmıyor mazeretiyle dönderdi...oysa gülün ve bülbülün geçtiği her hüseyni çok güzeldir... "Senden bilirim yok bana bir faide ey gül"... MAKAMIN VAZGEÇİLMEZİ İKEN, benim gülden çabuk vazgeçtiler ama ben bu şarkımı çok seviyorum...selam ve saygılarımla...