Sensizliğin kahrını nereden bileceksin? Bir mecnuna gün gelip sen de eğileceksin, Ben böyle ağlıyorken sanmam ki güleceksin, Bırak da gözyaşlarım yüreğine damlasın. Gururun neye yarar serapta bir damlasın!
Bilmedin sevdiğimi seni övüşlerimden, Senli hayallerimi kim çaldı düşlerimden? Sızlamaz mı yüreğin sensiz gidişlerimden. Dokunma yüreğime yüreğine damlasın, Gururun neye yarar serapta bir damlasın!
Gözlerinde kaldı da gözlerimin hissesi, Hasretin kor eyledi inliyor gönül sesi. Bilmez misin biri var kimsesizler kimsesi? Bırak da gözyaşlarım yüreğine damlasın, Gururun neye yarar serapta bir damlasın!
Saatler döner durur ömrümüzden çalarak, Günler geçmiyor gülüm sahillere vurarak, Hep seni düşünürüm hülyalara dalarak, Bırak da gözyaşlarım yüreğine damlasın, Gururun neye yarar serapta bir damlasın!
Aşığın derdi vuslat, yollar zamana muhtaç, Gülizara sır verdim, diller zamana muhtaç, Sinende tomurcuklar güller zamana muhtaç, Bırak da gözyaşlarım yüreğine damlasın, Gururun neye yarar serapta bir damlasın!
Açmıyor hasretinden küsmüş yediverenler, Gamlı gönül ölmez mi, siz söyleyin erenler? Mevla’yı tespih eder gönül gözü görenler, Dokunma yüreğime yüreğine damlasın, Gururun neye yarar serapta bir damlasın!
Depremler yüreğimde güneş çoktan kaybolmuş, Tüm sinsi hislerimiz kolay birer yol bulmuş, Hasetlik fesatlıktan bilmiyorum kim onmuş? Dokunma yüreğime yüreğine damlasın, Gururun neye yarar serapta bir damlasın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SERAPTA BİR DAMLASIN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SERAPTA BİR DAMLASIN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda harika duygularla kaleme alınmış akıcı ve anlamlı güzel bir eser okudum yüreğinize sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice güzel eserler yazmanız dileğiyle selamlarımla kalın sağlıcakla
'Gözlerinde kaldı da gözlerimin hissesi, Hasretin kor eyledi inliyor gönül sesi. Bilmez misin biri var kimsesizler kimsesi? Bırak da gözyaşlarım yüreğine damlasın, Gururun neye yarar serapta bir damlasın!'
sanat müziği olarak icra edilse harika bir eser olur- yüreğinize sağlık- sanırım eski bir şiiriniz - oldukça emek verilmiş dizeler- kutlarım..