Sine püryan faniyim, ey aşk neyim varsa yak! Tutuşursam oduna sevdam seni kavurur. Mağrurlanma ey maşuk kendini Hakk’a bırak! Bir bâdı saba eser harman gibi savurur!
Seven yürekler erer sevdanın baharına, Düşme mahrem harına yakar seni narına, İnadı bırak gülüm bilemem ki yarına! Kim bilir kimin oku hangi cananı vurur.
İncitir diye derdim diyemedim yârana, Ehli menfaat dünya derman derde yarana, Dokunmasın merhem de olsa namert yarana! An gelir bilemezsin lokma boğaza durur.
Dik dur eğme başını kaybetme itibarı! Bir nefeslik güzelim, yalandünyanın varı, Kim delip gelmiş geri mezarından duvarı? Mevla’dan başka seni kötülükten kim korur!
Ciğer parem, can tanem sözümde hikmet ara! Mülkü olmayan değil, sevgisiz dil fukara, Seven gönül seveni asla düşürmez dara, Muhannet kapısında gonca güllerin kurur!
Mevsimler biter bir bir, çabuk gelir kışımız, Ağaç olur fidanlar, gözden iner yaşımız, Selam verir Azrail öne düşer başımız, İmam tekbir getirir sevenlerin saf durur!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞIN ÖNE EĞİLMESİN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞIN ÖNE EĞİLMESİN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım, kalemini ve bu güzel eserini.
Gönlün abad olsun.İlhamın daim,
Kaleminin mürekkebi bitimsiz olsun.
Sağlıcakla