(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıllar Sonra Yağmurlu bir Gündü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıllar Sonra Yağmurlu bir Gündü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnci gibi beyitlerle, nadide bir kolye olarak sayfanın boynuna asılan muhteşem bir şiir. Beğenerek, sanatınıza ve emeğinize saygı duyarak zevkle okudum. Gönülden tebrik eder sonsuz başarılar dilerim. Şiir sanat ve hayat yolunuz su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık olsun. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımı iletiyorum. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Kaleminiz daim olsun değerli Ülkü hocam baştan sona muhteşemdi beyitler ayrı güzel yorum ayrı güzel beğeni ile okudum dinledim nefesinize sağlık dileklerimle kutluyorum selam ve saygılarımla
Acımasız bu dünya,sürükleyip götürdü. Aşk şiirleri içimizi acıtsa da, aşk her herşeye değer.içimizde daima o rüzgarı eser eser durur ...Tebrikler sevgili Ülkü öğretmenimiz... SAYGIMLA...
Merhaba Değerli Şairimiz ANLAMLI MUAZZAM BEYİTLER ve HARİKA BİR YORUM Eserinizi Beğeni ile okudum Güzel kalemin Güzel yüreğin susmasın TEBRİK EDERİM. Selâm ve Duâ ile Sevgiler.
Düşünerek maziyi, başkasının kolunda.