Hayat denen mevsimin sonbaharıdır artık. Takvimin yaprakları, yavaş yavaş bitiyor. Geriye bir baksana, neler neler bıraktık. Gülşende şeyda bülbül,zar ederek ötüyor.
Umutla bağlandığım,her şey hebaya gitti. Can bildiğim yarenler, bana intizar etti. Maske ile gezenler, artık canıma yetti. Güvendiğim insanlar uzaklaşıp yitiyor.
Kimse bilmez içimi aklımdan neler geçer. Fırtınalar umudu,birden kökünden biçer. Hüsrana uğrasa da,gönül susmayı seçer. Bu kalp artık dayanmaz,hızlı hızlı atıyor.
Zaman ne çabuk geçti,keşke çocuk kalsaydım. Babannemin bağından, kirazları çalsaydım. Gonca olup açarken, aynı dalda solsaydım. Kaybettiğim canlarım,hep gözümde tütüyor
Çizemiyorum artık,rengarenk resimleri Bahtiyar insanların kaybolmuş cisimleri. Ferahlık getirmiyor meltemin esimleri Özenle suladığım, güller yerde yatıyor.
Zifiri gecelerde uyku tutmaz gözlerim. Mazide yaşadığım, mutluluğu özlerim. Nasıl güzel geçerdi,kışlarım ve yazlarım. Hayat beni arkamdan, anılara itiyor.
Saçlar beyaz olsa da gönül hep aynı kalır. Şair olan yürekler, güzellikten feyz alır Zaman hızla geçtikçe,ömür elbet kısalır Candan gelen bir selam, ömre ömür katıyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uyku tutmaz gözlerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uyku tutmaz gözlerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saçlar beyaz olsa da gönül hep aynı kalır. Şair olan yürekler, güzellikten feyz alır Zaman hızla geçtikçe,ömür elbet kısalır Candan gelen bir selam, ömre ömür katıyor
Hem Şairi, Hem Ressam ı Tebrik Ediyoruz. Maarifetler Maaşallah...Güzeldi. Başarılarılarınızın Devamını Diliyorum. Saygılarımla.
☾✫Merhabalar Değerli Şairimiz. Güzel Eserinizi,canı gönülden kutlar, Nefis bir Şiir okudum ve Dinledim. Tebrik ederim. Varolunuz. İlhamın bol Kalemin Kavi olsun.İnşallah. ............ Yazana yazdırana Selam olsun.
Emek verilerek yazılmış duygu dolu harika dizelerdi. Yüreğinize, emeğinize sağlık değerli Üstadım. Kaleminiz daim, kelamınız bol olsun.Selam ve saygılarımla.
Değerli hocamı ve yürek namelerini kutluyorum. Her anlamda sanatın ve güzelliklerin nakşettiği ne kıymetli bir gönül penceresi. Sonsuz sevgi ve saygılarımla değerli Ülkü Hocam. Tüm saygımla selamlıyor ve teşekkür ediyorum edebiyatın güzellikleri adına bize sunduğunuz bu müstesna eser adına.
Sağlık gönülden tebrik ederim saygılar sunarım