Her On Kasımda seni özlemle anıyoruz, Yurdumuzun bağrında tüm hainler el ele! Yokluğunun hüznünde her gün kıvranıyoruz, Bir daha gel Samsun’dan bir daha gel Sen hele!
Vahşetin gölgesinde toplandı tüm ordular. İkiyüzlü yamyamlar dostuz diye vurdular. Hedefin Akdeniz’di yalpaladı durdular. Bir daha gel Samsun’dan bir daha gel Sen hele!
Amerika Rusya’sı Almanya Prusya’sı, Başımıza koydular bir özgürlük mahyası. Bilmezler ki yurdumdan çıkar yiğidin hası, Bir daha gel Samsun’dan bir daha gel Sen hele!
Yine işbaşındalar gaflet ise bir anlık. Asır yirminci asır dünya hala karanlık, Medeniyet bu mudur insan yiyor insanlık, Bir daha gel Samsun’dan bir daha gel Sen hele!
Tarih tekerrür derler ihanet dizi dizi. Aziz emanetinden kovmak isterler bizi. Ram ettiler maddeye söktüler kalbimizi. Bir daha gel Samsun’dan bir daha gel Sen hele!
Türk Milleti cesurdur bu hep böyle biline… Bölük pörçük olanın acımazlar haline. Ey Atam doğrul da bak Vatanın ahvaline, Bir daha gel Samsun’dan bir daha gel Sen hele!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anası belli okup , babaları yüz elli Kahbe evlatları çok , çalarlar çifte telli Sattılar ülkemizi , bu deyyuslar temelli Bir daha gel Samsundan , bir daha gel sen hele
Değerli AHMET hocam O devasa yüreğini kutluyıorum var ol nur ol bu güzel destan babası yüzelli olanlara kapak olsun4 İYİ OZAN Kanada selam olsun sanada
Çok çok anlamlı ve samimi bir şiir çalışması. El emeği alın teri ve ruhun güzelliği sinmiş içine. Beğeni ile okudum.Çok keyif aldım okurken.yüreğine sağlık şairim selamlar.
Merhabalar Değerli Şairimiz Yüreğine Sağlık, İlhamın bol,Kalemin Kavi olsun.
Bu gün 10 kasım Gelmez Cihana bir daha böyle bir LİDER Bu Milletin bu ULUSUN RUHUNU en iyi ATATÜRK anladı. ""Karanlığa Güneştir ATATÜRK"" Ruhu ŞAD Mekanı Cennet olsun.
Sevgiler. Saygılar. Selâmlar. Şiir tadında; Hayrlı günler Hayrlı bir ömür dilerim.
Yine işbaşındalar gaflet ise bir anlık. Asır yirminci asır dünya hala karanlık, Medeniyet bu mudur insan yiyor insanlık, Bir daha gel Samsun’dan bir daha gel Sen hele!
Bu güzel şiiri yazan Şair Arkadaşımı KUTLUYORUM...