Hicranın bencilliği pencereme oldu tül. Sevdanın yokuşları seven gönüllere zül. Hep bülbül ağlamaz ki şimdi de sen ağla gül! Vefasız yar, sevenin yüreğini çürütür, Kar yağar sevdalara umutları eritir.
Neydin yüreğimdeki nameye düşen neydin. Öleydim de derdinden yar derdimi bileydin. Bileydin de ot biten makbereme geleydin. Vefasız yar, sevenin yüreğini çürütür, Kar yağar sevdalara umutları eritir.
Aşktan mı kibirden mi inat mı gurur mu ki Kirpiğini ok edip kalbimden vurur mu ki Yılkı atından haşin bir yerde durur mu ki Vefasız yar, sevenin yüreğini çürütür, Kar yağar sevdalara umutları eritir.
Nazından nöbet tuttum gönül ayazlarında Terlettin yüreğimi sevdanın buzlarında Gezemedik bir türlü vuslatın hazlarında Vefasız yar, sevenin yüreğini çürütür, Kar yağar sevdalara umutları eritir.
Gönlünün zekâtını gönlüme ver bu sene Sensizliğin çölünde hasret kaldım busene Sevmek nasıl bir şeymiş birde sen denesene Vefasız yar, sevenin yüreğini çürütür, Kar yağar sevdalara umutları eritir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİMİ TERLETTİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİMİ TERLETTİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık usta
______________________________________Selamlar