Okuduğunuz şiir 21.10.2019 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Arz-ı Endam Gözlerin
Sana bir akşam üstü takılıp düştüğümde Manası ağır gelen yüküm müdür gözlerin Nabzımın dehlizinde yere çöküştüğümde Genzimi düğümleyen hüküm müdür gözlerin
Ufkuma sırat çizip nice yolları geçen Bir diyardan diyara ruhuma vuslat biçen Ayıklar sofrasında içmeden sarhoş seçen Bağbozumu karası üzüm müdür gözlerin
Bölük bölük üstümde kırlangıç semahında Mihrabına dar gelen gecenin sabahında Haramiler yurdunda yeryüzü segâhında Mevsimin güz ayında dönüm müdür gözlerin
Sisleşen doruklarda zaman-mekân devrede Derinleşen gölgede dem bekleyen cemrede Gönüle temas eden mütebessim çehrede Çift granit parçası döküm müdür gözlerin
Kırk satırlık fermanın saklı metnine dair Çözülüp damla damla kalbe akıtır iksir Bilmem cana kılavuz hangi hüznüme tacir Şevkini murat eden zulüm müdür gözlerin Sadrımın üzerinde ölüm müdür gözlerin.
Nezahat YILDIZ KAYA
Edebiyat Defteri’ne ve sayfamı ziyaret eden herkese teşekkür ederim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arz-ı Endam Gözlerin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arz-ı Endam Gözlerin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dün okumuştum teşekkürler güne getirip bu şiir tekrar okumama vesile olan seckikurulun... muteşem bir şiir okutan şairinide sonsuz saygılarımla ve hayaranlıkla tebrikler
Ağustos eylül ne ki ekim midir gözlerin Baktıkça tutulduğum akım mıdır gözlerin içmeden sarhoş eden rakım mıdır gözlerin Hüküm müdür dedikten sonra bu şekilde ayağı kuvvetlendirmen daha doğru olurdu. Aceleye gelmiş. bu kadar güzel şiiri bence topal bırakmış. eyvallah....
Veysel Bey düşünceleriniz, varlığınız, desteğiniz her daim güzel. En yakında inşallah Ego Borsası gelecek, biraz önce dediğim gibi biraz sağlık sorunlarımla başbaşayım bu aralar. Selamla saygıyla.
Çok mu istedim senden? Yüzüme bakıversen! Bir lahza için bile ne dilersen dile sen. Derdime derman olur beni lütfedip görsen, Boşuna mı inandım? Merhem midir gözlerin?
Kırk satırlık fermanın saklı metnine dair Çözülüp damla damla kalbe akıtır iksir Bilmem cana kılavuz hangi hüznüme tacir Şevkini murat eden zulüm müdür gözlerin Sadrımın üzerinde ölüm müdür gözlerin.
Güzel bir müzik eşliğinde güzel bir şiir okudum. Şairimi KUTLUYORUM...