Ben bana geri verildikçe Ben her gün yeniden doğuyorum. Ve güneş göz kırpıyor yine Ben yine aynı karede ayı gözlerle Yüzümde bilindik bir gülümseme Demli bir çay sesleniyor dilime Sonra bir çay daha yudumluyorum Nasıl da özlemişim kendimi Bir parmak bal çalıyorum dilime Tatlı tatlı sözler mırıldanıyorum Her cümlem yarını anlatıyor Sanki dün hiç olmamış gibi Bugünler fısıldanıyor kulaklarıma Biliyor musun? Unuttum belki önceki günleri Gün diye isim verdim kuşlarıma Biraz aptalca belki ya da delice Ki kendimde olabilseydim ben Dünü yaşar mıydım sence.
Arada anılar geliyor ziyaretime Düşündürüyorlar Üzerine basamadığım karıncalar vardı Hala da aynı kıyamıyorum kimseye Hani bir dilenci vardı açardı avuçlarını Ak sakallı yaşlı bir amca mıydı? Ne varsa cebimde yapardım bir ikram Aslında her şey hep aynı Hiç bir şey değişmedi bugünlerde Ne isterlerse verirdim elbette İçimde körelen sevgi haricinde.
Yollar terk edilmek için değildi Biri gittiğinde, gelmediğinde Yalnız sayılmıyor insan Bilene binlerce hediye gibi Görene çok şey kalıyor geriye Benliği kalıyor gözlerine Ve o mavi gözler şimdi Hiç bir şey görmüyor artık.
Ve kendime geri verildim Düpedüz kendime ikram edildim Mutlu muyum? bilmiyorum Umutsuz da değilim, olamam da Mutsuz da değilim Sensizim ama Bensiz değilim.
Şans işte kendimin yerine Seni kaybettim. . . .
BEN BANA GERİ VERİLDİKÇE – Mert Zafer Cansever – Mawish Şiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Bana Geri Verildikçe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Bana Geri Verildikçe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şiirde olması ne gerekiyorsa var.
Devamına...