Anlamadım bir türlü bunca gürültü niye Yazdığım her şiirim güne gelmedi diye Kırıyor döküyoruz yer vermeden sevgiye Ülke yanmış yıkılmış kimin umurunda ki…
Site olmuş ormanlar kirletilmiş ırmaklar Dilimizi bağlamış uydurulan yasaklar Bir fırsat yakalayıp aklı kaymış bunaklar Koltuğuna çakılmış kimin umurunda ki…
Zam mı dediniz bayım emekliye yüzde beş İster hepsini sakla ister dostunla üleş Yemeye gerek yok ki gökteki güneş beleş Cüzdanımız yakılmış kimin umurunda ki…
Eri geçi fark etmez mutlu değil doğanlar Çevremizde türedi zehirli kurtboğanlar Düşmemizi bekliyor atmacalar doğanlar Bize çelme takılmış kimin umurunda ki…
Aman ha bu şiiri güne seçmeyin sakın Sultada canavarlar gelirler akın akın Aynı şeyden usandık farklı yorumlar bakın Kurul bile sıkılmış kimin umurunda ki…
Kurtboğan otu: Rize, Trabzon, Artvin yöresinde yetişen gönülçelen güzellikte zehirli bir ottur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kimin Umurunda ki... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kimin Umurunda ki... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim hiç umurumda değil seçki bunca yıldır burada yazıyorum daha seçkiyle tanışmadım tanışmak ta benim için bir anlam ifade etmiyor önemli olan şiirin güzel duyguyu yaşatması gerisi teferruat bu arada şiirinizi çok güzel buldum tebrik ederim saygılar sunarım hanımefendi
Eline sağlık. Daha iyi şiirlerini okudum; beni heyecanlandıran, düşündüren. Vurdumduymazlık hat safhada olduğu da doğrudur. Ülkedeki insanları benden iyi tanırsınız. İlk kıta ve son kıta bir kara mizahtır ve müstahaktır.
Beyaz siyah karışık, ağlayanlar alışık, Buruşuk bütün yüzler, kibir hakla yarışır. Yasak olan kaldı mı, siren kanla barışık, Şiir falan yazarlar şair falan karışır.
Daha iyi şiirlerim var kabul ediyorum ama son olsun şiirimi yazdığım zaman bir daha şiir yazmamaya karar vermiştim, kim ne derse desin şiirle manzumeyi karıştırmamak gerekir sadece manzume yazıyorum. Teşekkürler açık sözlülüğünüz için, saygılar.
Anlamadım bir türlü bunca gürültü niye Yazdığım her şiirim güne gelmedi diye Kırıyor döküyoruz yer vermeden sevgiye Ülke yanmış yıkılmış kimin umurunda ki…
Koca yürekli hemşehrim. Hecenin Sultanı Bacım. Sen bir şey söylüyorsan. Ve... Bunu da şiirle yapıyorsan mutlaka almamız gereken bir ders vardır. Teşekkürler. Selam ve Saygılar.
Demek istediğim açık aslında, ülkemizde onca sıkıntı varken şiir için kalp kırmaya, üzülmeye değer mi? Bence değmez, haksız mıyım? Teşekkürler değerli hemşehrim ağabeyim selamlar.
Üst üste seçkiye giren bir kalem olmanız takdire şayan. Keşke motivasyonu arttırmak adına yüreği ile yazan insanları da fark etse değerli seçki. Kimin umurunda? Kim kimin umurunda aslında? Ya da giden gitmiş arkada kalanların çok mu umurunda? Ne tuhaf bir döngü. İnsanlar...bir gün öyle bir gün böyle. İlahi Adalete olan inancımızı saklı tutalım yeter ki.
Yanlış mı anladım bilemiyorum ama biraz sitem var gibi geldi. Öncelikle şunu söyleyeyim hiç bir üye kendisini güne öneremiyor, üstelik güne gelmesini de istemiyorum şiirlerimin zira sessiz sedasız yazıp çıkmak artık tek dileğim, yorgunum, ne yorum yapmak istiyorum kimseye, ne cevap vermek, ne yorum almak ne de tartışmak.
Seçki meselesine gelince ne yapılırsa yapılsın herkes memnun olmuyor. Kimisi yeni şairlere de yer verilsin derken kimisi de üst üste gelse de en iyi şiir seçilsin diyor. Üstelik kurul diye bir şey yok artık, üyeler istedikleri şiiri günümün şiiri diye öneriyor onlardan uygun olan birisi üste çıkıyor diye düşünüyorum. Adalet duygumu hiç kaybetmedim adaletsizlikten en çok şikayet eden de benim sanırım, çok şey yaşadım, çok sıkıntı çektim hala da çekiyorum. Sadece paylaşmak istiyorum söyleyemediklerimi, bunu da kimse çok görmesin bana. Düşüncenizi yazdığınız için teşekkür ederim sevgilerle.
sıradanlaştı zamlar, hukuksuzluklar, pazara yüzde 15 maaşlara yüzde 5... insanlar korkutuldu, fikirler susturulmaya çalışılıyor..vb vb.. şiirlerin de edebiyatın da eski tadı kalmadı.. insanlar daha doğrusu gençlerin olursa olur olmazsa geberip gideriz çekilmez bu dünya dedikleri gibi.. sıradanlaştık veya sıradanlaştırıldık sistemsel olarak.. saygılarımla afet hanım, güzel şiirdi her zaman ki gibi..
Berlin'in hakimlerine güvenen bi köylüyle Alman kralının hikayesi vardır bilirsiniz...o geldi aklıma okuyunca. Umarım "umur","umar" olur bir gün...tebriklerimle...
Kalemini geliştirmek isteyen geliştirsin. Zaten okuyan da yok şiirleri . Seçki seçmişse takdir onların. beğenirsem gider tebrik ederim beğenmesem görmezden gelirim .. Hiçbirimiz usta değiliz şurada bir şeyler paylaşıp mutlu olmaya çalışıyoruz .Giden kalemlere üzülürüz her daim. ..BUNA NE GEREK VAR DEMEDEN KENDİMİ ALAMADIM ..Yaş ortalaması 40 ve üzeri tüm üyeler kusurlu yada kusursuz yazıyor .Yazana da yazmayana da eyvallah .Kusurlu yazmışsa ve yıllardır aynı çizgide ise ne öğretebilirsiniz ki zaten gerekte yok.KALİTELİ YAZMAK İSTEYEN BELLİ ÇİZGİDE OLANLARI BİLİYOR ZAMANLA KALEMİNDEKİ İLERLEMEYİ ŞİİRLERİNDE GÖRÜYORUZ .Bu bakımdan ne kimse gitsin ne kırgınlıklar olsun .
Şiire gelince gündemden uzak ama defterin ortak yarası umarız daha iyi olur her şey .Kişiye mahsus yazılmadığını biliyorum(elinde sopayla dolaşıp seçkiye ayar çekene ...idi ).Gidenler gitmedi onlar burada ..her daim.
saygımla
Funda Filiz KOTAN (Birsel tarafından 7/9/2019 12:53:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben bir şiiri paylaşırsam mutlaka üzerinde çalışırım, ne bu gün yazar asarım ne defterin sayfasına yazar asarım. Bu şiiri yazalı epey zaman oldu, sadece bu gün paylaştım. Sevdiklerim üstüne alınmasın sadece sitem şaka ciddi karışık bir paylaşımdı, ne gidenden haberim vardı ne gönderilenden. Bazı yanlışları düzeltme yerine konuşanı yok etmeye çalışmak doğru değil bana göre. Günümüzde, ülkemizde de aynı şey yapılıyor konuşan yok ediliyor. Güncel değil demişsin ama bu defterde her zaman güncel olacak bir paylaşım:))
Ben bir şiiri paylaşırsam mutlaka üzerinde çalışırım, ne bu gün yazar asarım ne defterin sayfasına yazar asarım. Bu şiiri yazalı epey zaman oldu, sadece bu gün paylaştım. Sevdiklerim üstüne alınmasın sadece sitem şaka ciddi karışık bir paylaşımdı, ne gidenden haberim vardı ne gönderilenden. Bazı yanlışları düzeltme yerine konuşanı yok etmeye çalışmak doğru değil bana göre. Günümüzde, ülkemizde de aynı şey yapılıyor konuşan yok ediliyor. Güncel değil demişsin ama bu defterde her zaman güncel olacak bir paylaşım:))
Alma demek başkadır elma demek bambaşka Her iki sözcüğü de gayet iyi biliriz. Elli gram ciddiye elli gram da şaka Karıştırır hap yapar önünde eğiliriz.