Okuduğunuz şiir 21.5.2019 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Şebnem Hasadı
Kimse bilmiyor Akçakavakların saklı gölgesini Kutsanmış ayine dokunmak Kirlenmeden toprağa düşen söz
Sabahın şebneminde Üstat yüz okumayı bırak Umutların gücü sınırsız Aşk bölünmemiş bir yol Ellemeyin kelimelere Hasadı olmaz imgenin Ölçüsü bitip tükenmez
Eylem nereden başlar İncecik parmaklı ceylanlar Oluklu ağaca uzatılmış bir avuç Ateşböceğinin dans eden alevi Söylemez ruh kiminledir Hakikat sadece tek şarkıdır
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şebnem Hasadı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şebnem Hasadı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç dizginlemedim düşüncelerimi… Nefesi çürüyen insanlardan kokmadım… Uzaklaştım… Lakin iyi insanlara yenilmekten iyiliklerine yetişememekten korktum...
Küçük büyük yoktur her şair/şaire benim için olgun bir meyve gibidir…
Şiirime günde yer veren Edebiyat Defterine ve yolunu çevirip sayfama uğrayan herkese teşekkürlerimle...
'Kutsanmış ayine dokunmak Kirlenmeden toprağa düşen söz'
Ne denli saklı ve güzel bir imgelem var burda detay ve bir o kadar umman
'Sabahın şebneminde Üstat yüz okumayı bırak'
seslenişiniz kime sevgili şaire zira ustatlar gittiler alaca atlarla belki bir esinti bıraktılar bize
Aşk bir yol bölünmemiştir evet hayat kadar duru ve gerçek....
'Eylem nereden başlar İncecik parmaklı ceylanlar Oluklu ağaca uzatılmış bir avuç Ateşböceğinin dans eden alevi Söylemez ruh kiminledir Hakikat sadece tek şarkıdır'
muhteşem dize bir kere betimlemelerle öz düşünceyi harman etmişsiniz. Çok hoşuma gitti bu!
Ellerinize yüreğinize sağlık Ummuhan hanım güzel bir şiir tebrik eder canı gönülden kutlarım kaleminiz kavi ilhamınız bol gönül sesiniz daim olsun iyi günler dilerim her şey gönlünüzce olsun inşallah...