Gece güne gün geceye döndükçe Bir pusula hep aynı yönü gösterir Kalbimin güvertesinde. Başlangıç ve son arasında Bir “nokta”dan daha değersizdir varlığım “KÜN FEYEKÜN” dedikçe hiçliğe. Susarım bir serçe acizliğiyle çıplak dallarda beklerken ezanı. Alnımı öper seccadem Nun’dan iki büklüm Elif’ten daha ince. Yıkanır kandiller zifiri karanlıkla. Yolculuğa çıkarım avuç içimde aşktan bir merdivenle. Ulaştıkça nefesim gökyüzüne. Gözyaşımdan gök kuşağını silerim ellerimle. Sevince dönüşür hüzüngâhım bir tebessüm bırakırım aleme. Tefekkür buketleriyle..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜN FEYEKÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜN FEYEKÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli dost, ilahi ulvi manada bir seslenişti şiir. Harikulade duyguların iç sızıntısı. Tebrik ediyor yürekten kutluyorum sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Bu ulvi duyguyu yaşadığınız, eda ettiğiniz her vakit iç huzurunuza bir katma değerdir. Hele de samimiyseniz. Ki bundan hiç şüphem yok. Karşılığı güzel olacaktır.
Güzel bir serbest vezin şiiriydi beğeni ile okudum. Bu nadide eseri ve değerli kalemi yürekten tebrik ederim. En içten selam ve saygılarla. Nice anlam dolu şiirlere.
..okudukça ilâhi sözcükleri boncuk boncuk terler iniyor bilinmezlik kuyusuna değerli olan görmekten öte hissetmekmiş derler ayetler sureler..sevk olunduk ağır bir sevda düşüncesine KÜN FEYEKÜN Şiiriyle tebriklerimle çok kutluyorum Ferdaca Şairimi...
Sabah ezanında Sabâ'dır Makam Öğle ezanında Rast bir Makam İkindi ezanında Hicaz'dır Makam Akşam ezanında Segâh tek Makam Yatsı ezanında Uşşak'dır Makam.
İlahi bir seda yükselir arşa. Her sabah salâ, Hüseyni Makam.
Manevi haz veren günün anlamına uygun çok naif bir şiir okuttunuz.
Oyyy hocam makamlardan söz ederken ben de bi hata yaptım ses eklerken.. Sildim ama hala şarkı devam ediyor :) Kursa da geç geç kaldım ses ekleyeceğim derken.Nette bir ağır anlatamam.Çok teşekkür ederim değer katan yüreğinize saygı ve selam ile efendim.
Şair dostu; Ta içten yazılan güzel şiirini beğeniyle okudum… Kutluyorum… Şiir yaşamdır… ...................................................Saygı ve selamlar..