Yağlı dil ipinde dizili sözler Kelimeler ardı sıra İdam mahkumunun verdiği cevap gibi Çınar gölgesinde aklıma gelen hatıralar Affedilmeye manidar Ben seni Sevmenin sınırsızlığında sevdim.!
Değer mi , değdi mi ... Zaman içinde günleri oyalamak Nefesimin ayrılık vakti dinlesen de Çek git Toprak içinde sayılacak yıldız yok ki Bittileri oynarken sana aşkı anlatacak Haydi çek git gözlerimde cevabım Ben seni Ateş içinde alev gibi sevdim.!
Sakın soru sorma Dinle Kurşunlanmasın gözyaşlarım Kaybolurken gün batımı kızılda Yitirdim dediğim anda buldum seni Ve o an Ellerimin olduğunu farkettim Renklendi tırnaklarım özgürce Peki sen Hoşçakal telaşında beni bana bıraktın.!
Artık ellerim ellerini tanımıyor Çınar gölgesinde Yalnız bıraktığın beden küskün Saçlarımı tarayan rüzgar da yok.!
Git artık git Kendime sarhoşum Aşkımı döktüm şişelere Ayrılık ayyaşlığında Sen diye kadehleri kırdım tek tek.!
Şimdi gün bitimi gece yarısı Şakağımda yağmurlar Tokatlayan sözlerin ile Karalama defteri gibiyim Canım yelpaze son sayfam boş Yüreğim mum ışığı gibi titrek.!
Manidar bakışların suskun Cebinde kaldıysa bu aşkın kırıntısı Sebebsizliğin içinde bul beni.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....Manidar Bakışların Suskun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....Manidar Bakışların Suskun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğine yüreğine sağlık
________________________Selamlar