Dolanır yar kokulu yastık koynuna Geceye terk edilen hayellere takılır Sevmeleri özümseyen saçımın teli düşünce yastığıma Telli duvaklı gelin olur gecemi süsler gölgeler.!
Ateşlenir sözleri resmeden gözlerin Gül beyazına hare düşmesin diye Alevleri yutar akrep intiharına döner Gece perdesini yırtamayan düşlerim.!
Düşer mi yar düşer mi hayat aynasına,? Düşer mi yar Sitem kıskacında ayrılığı soluyan karayeli? Düşseydi kurşun yarası sensizliğin acısı Yaşam yüzünü çizerdi ressamın kalemi.!
Düşüncelerden soyunduğum gece gibisin Birlikte büyüdüğüm yoluma kurban Seyre dalmış karanlıkların ben gölgesi.!
Yüzüme bakmadan kayıp giden hayat Güneşi karanlığa yolcu eden gün gibisin.!
Tükenişin son soluğu; mor halkalara takılı anılar Karıncanın kum tepelerine bıraktığı gözyaşında arar Papatya beyazına düşürdüğü güneşin altın saçlarını.!
Hani gitmeler var ya gitmeler, Gecenin sohbaharı sarı hüznüdür... Kılıcını çekmiş kirpiklerimden firari şimdi Dalga vurmamış dudaklarda söylenmemiş sözler ! Düş düşmemiş gecelerde ağlar Duvarlarda asılı takvimlerin parelenmiş yaprakları.!
Kum saatinden akan sevda yazılı kalbim Bilmez misin Gökkuşagı alır renklerini bulut yaşlarından? Bilmez misin Çöl kuma kum güneşe güneş aşıktır hurmaya Bilmez misin Mecnun aradı Leylasını çöllerde Kat etmedi mi Şirin için Ferhat dağları Bilmez misin Gizemli karanlıklarda açar güneşçiçekleri ?
Karanlıklardan doğmak için Yüreğimi doladım simaylı güneş saçlarına Aşk beyazından geçirdiğim sevdamı yazdım Gönül kadehlerim sırrı oldu baktığın aynalar.!
Cemaline yüz sürmek için Yanaklarından süzülen yaşlarını dudaklarımla toplayıp Nehir olup akıyorum kalbinin gül toprağına!.. Ayrılığı bilen aşk bilseydi sensizliğin soğuk terini Yeniden yeniden doğar mıydı küllerinden Anka gibi.!
Kıvılcımını yangına döndüren sol yanımın rüzgarı Canımı acıtan cam kırıkları üzerine yaz esintinle.!
Yaz sevmenin yüceliğini Yazdıkça yaz üç harfli bilmecenin hatrına Artık son söz son nokta Kalbimin gözyaşını ne görebilir nede silebilirsin Baharım derken sarı sonbahar yakışır sana..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....Sarı Sonbahar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....Sarı Sonbahar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfanızda yürek sesinizin yansıdığı akıcı anlamlı ve de okuyucuyu düşünceye sevk eden güzel bir eserinizi haz duyarak okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice böyle güzel eserler görmek dileğiyle selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Kışın soğuğunda donmaktansa
Sonbaharın dökümüne uğurlamak...
Acısını hissettirdi şiiriniz
Tebrikler yüreğinize sağlık...