Beynimi tırmalıyor Sesim kaçar gibi dilim balçık Ölüm gölgesinde sarhoş gibi Sokaklar bir o yana bir bu yana Nasıl anlatılır Nasıl.!
Bıçak sırtı gerçekler varken Gün geçmiyor ki onlarca şehit Mutluluğu anlatacak yüz yok çocuk.!
Geçmek bitmiyor Bitmek bilmiyor Saatlerin zembereği kırık.!
Ben seni çocuk Çürümüş savunmalarla avutamam Benliğim bana sırtını dönmüşken Avuçladığım kumlarda güneş kuruyor.!
Üzgünüm Düşlerin nedir diye sormazlar çocuk Yanılmışlık kaçak bakışlarda Yarınlara ihanet edildi çocuk Cebinde ödünç cevaplar.!
Unutulan sözlerde uyuttular bizi çocuk Kırmızı kelimelerle çaldılar hayalini Günahkar yeminlere doğarken güneş Çok sesli koroda suskunluk gün batımı Yıldızlar uykuma ölüm kusuyor.!
Nasıl neyi anlatsam Dilimde cam kesiği cevaplar Her biri Duygular kefenlenmemiş ceset misali.!
Ağlama çocuk Ağlama çocuğum Kalbine kar yağarken Çığlık atıyor toprağın kan sesleri.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Toprağın Kan Sesleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Toprağın Kan Sesleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğine yüreğine sağlık
_____________________________________Selamlar