Hayda buda ne? Arenada domuza dönmüş boga, Aman ha sakın bırakma kapıma kırmızı şalı Beklemekten mi vazgeçti gözlerim Görmek istemiyor gözyaşı düşmüş haberleri Mapushane koltuk arası bir döşek Sırıttı evet sırıttı oturmadı mı?
Kulak kirim kılıç kalkan ekibi sılada kırık uçlu kalem 666 tövbene dokunsun bir klavye bir tuş Gururlu dur kış ayazına batık bıçak Gel demeden çek bir masa Ergenokon çanağında çağrısız av partisi Başka hayatlar mı? Oda ne? Yangın gönüllere çal Kızgın şişte şahin tuzunu koy kuzgun Arada nükteli gün makarnası Dilin mi dağıldı beyhude arama Masalımsı ihtilaller, gemicikler, Kendine yanan deniz fenerleri..
Yüzün mü asıldı şehit oğlu mehmet Açılım bu açılım Açıldıkça saçıldı Saçıldıkça alkışlandı dağ eşkiyası Kefenini yırtıyor Münevver Çiçeklere zindan oluyor toprağın yağmuruyla Kurulurken testere canavarına dubleks şato!
Nerede kaldın kuş gribi tahtın sallantıda Hayra alamet naylon fatura hoşgeldin ecza dolabına Kapana kapana kuruluyor mu tuzak kapanı Horozun aktı sümükleri Yaprağına düşmüş bir mühür verdi fermanı Tavuklar uçtu kuş uçtu hormonla uçtu Kırıldı tepemizde GDO lu kırk yumurta!
Yemek yarışı birde dedikodu Halk aç yatıyormuş havan batsın yok mu çöp bidonu? Yok buda yetmez mini eteklili onbeşliler sırada Uyu yavrum rütük uyu doldur keseni Fener aydınlatsın seni! Kelam bin biri bir para Kim istemez ki beşyüz bini Çakmak çakmak bakar kutuların mühürü Kumarın adı mı değişti? Birde para basan telefon! ! !
Günün anlam cilasında Kırık sazdan geri kalmış paslı teli Fukarının mide deliği oldu su borusu Şiirin gölgesine yat yattıkça at fırçanı şaire Islan yağmurlarda Beraber yürü Minareler süngün kubbeler miğferin olsun! Satın alınmış yaşamları düşün hele bi, Çamurlaşmış kızgınlık gülünü tak dosyana Gönülleri feth eden para değildir para Bir yudumluk sevda için gönül yolundan geçer! Umut dikili hasret tarlasında Diken de batsa açar güller!
Gökyüzüne çekildim bu gece, Rüzgar suskun yatmış bulut üzerine Çatlatıyor horlamalar nefes tutsak siyahta, Duygu teröründe dumanlanmış yüzlerce çocuk kayıp Adres yutmuş sokakalar inmiş toprak altına Sıkıldıysan sal bir bakraç su kuyusuna Gözlerimin hayal çıtasını kırıyor çürümüş beden Körelmez modası geçmiyor töre terör Bıçak sırtında bileyleniyor dişlerim!
Güneşle yıkansada hileli gönüller Nerede kardeşlik puslandı insanlık Kulaç atsa da umut denizinde uygarlık Kalemim isyankar ben de ben de varım dedi Gecenin siyahına büründü konuştu Gülümsemeler çekilmiş sulardan Taş kulelerden bakın yıkın labirentli sokakları Çözemediklerimiz kaldı toprak altında Baharını arıyor höyük Allah büyük!
Yalandan hak helal etmeyin beyler etmeyin, Kabul etmem dile dolanmış sözleri Bırak hoca bırak vaazı Kabul etmem şerefsisizm! Koy mussalla kalbine, koy kulağını Ağlıyor gönül rengi hak yolunda Bekliyor kefenini mevta Bir namazlık saltanatında!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..........Nükteli Gün Makarnası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..........Nükteli Gün Makarnası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne, gündeme Yurdum insancığına, medyasına ayna tutmuşsunuz. Oysa onlar aynadaki görüntü zaten sırr-a kadem gerçekler. Ve haklısınız Allah büyük ama Hesap da büyük aslında. bakınca görüntüye sığmıyor çuvala mızrak gerçekler ortada
.......Gören, sorgulayan, yargılayan kaleme selam olsun.
kutları..esen kalın..