(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
toprak ana... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
toprak ana... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostluk bize Haktan gelen bir nimet Muhabbet dostlukta nurlu ganimet Dost dostunun bir hayrına bin minnet Duymaz ise o dostuna dost değil ===================================== :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Üstadım, sol yanımı yaktı da geçti aniden. Çok çok etkileyici ve kurgusu oldukça nitelikli, tam da usta işi... Kaleminiz daim olsun. Annelerin değerini yaşarken bilelim. Kendi annelerimiz olma da, anneler; özel, güzel, elleri öpülesi. Saygılarımla.
Bir gönül çağlamış sevgi mabedin Mavidir umudun aşkı bekledin Kardeşliğe doğan güneş istedin Her gönülde sevgi çiçekler açtı.
Güzel bir yürekten gelen, bahar kokulu, anlam dolu, naif şiire ve güzelliğe Her dem selam olsun. Bütün güzel çiçekler, gönlünüz de açsın. Mavi kardeşim.
Merhabalar Üstad İç sızlatan hüzün dolu dizeler di bir o kadar da haz verdi Yüreğinize sağlık Kaleminiz Kavi olsun. .................. Selâm ve Duâ ile Sevgiler Saygılar.
resulcivcik tarafından 4/14/2019 10:54:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
cemreler düştü tomurcuklar çiçeğe durdu leylekler yuvaya döndü bir sen dönmedin gittiğin yerden bir ruyalık da olsa gözlerime baksana anne 'bahar geldi kalksana n’olur anne n’olur uyansana''...'
hüzün üç öğün katığımız zaten bu öğünümüze de bu çok güzel şiiri kattık ettik. gönül alkışlarımı bırkıyrum şiirin gölgesine... her dem sevgi saygı ve selamlar