yıllar önce yazmıştım bu satırları yıllar yıllar önceydi demiştim ki anneme; "sevdiğimi alacağım" annem de bana demişti ki; -kâyi dîduşunî yî * (lazca/türkçe çeviri: iyi düşündün mü)
iyi düşünmedim anne ____hiç bir şeyim yoktu ________yüreğimden başka...
düşünce aşk’a ömür törpüsü deseydin ki sırat köprüsü...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
düşünce aşk'a... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
düşünce aşk'a... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iyi düşünmedim anne ____hiç bir şeyim yoktu _________sevdamdan başka...
hakkını helal et anne seni kırdığım her an için beni affet...
Anneler ne derse haklı derler de bizler bazen bunu biraz geç fark ederiz... Ama onlar yine de bizlere her zaman affedici olurlar bundan hiç kuşkunuz olmasın.. Anneyle hasbihal etmiş kalem. Annenize rahmetler diliyorum. Kaleminizi gönülden kutluyorum. Saygıyla...
Şair ince ruhlu naif insandır Kalbe hitap eden güzel lisandır İlham Haktan kula Lütfü ihsandır Hep güzel eserler yazmamız lazım --------------------- Duygu yüklü güzel şiir Kaleminiz susmasın Daima hakikati yazsın Okuyanlar feyiz alsın İNŞALLAH
sevda ve özlem vardı,çok güzeldi,çok Acıklıydı,akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadım ,Duyarlı o güzel yüreğine ve ellerine sağlık,Dua ve selamlarımla.
Selamlar