Bazen çok ıraklara dalar gözlerim; Bakışlarım yerinde kalır, Düşündüğüme giderim. Sevgiyi sek koyup kadehe, Elimle sunarım dudaklarına. Gür bir fısıltı akar kalbimden; “İç hepsini!”
Hazana ateş basar Pervin; Dolunay hükümsüzlüğüne ağlar. Karanlığın rengi oldukça derin, Uykuya bülbül serenadı akar. Geceyle yapraklar vals yapıyor ya, Ruhumu yalnız bırakır mı hiç Süreyya? Dansın en coşkun kıvrımlarında, Can suyu verir dudaklarıma; Bir gonca açar gamzesinde o an, Alır götürür ıraklara…
Duygu akar geceye sırılsıklam, Sevgiye gebedir artık sabah. Aşk, bir Peren ışığında, Bülbül nağmelerinde doğar. Yedi kandil tanık ki; Korkulu ruhların dansı, Ayakları çok yorar.
Defne kokulu bir şuh gülüşe; Elimde zeytin dalı, Bir varoluş hediye ederim ben. Ya sen? Bakma sorduğuma; bilirim… Gerçek aşka, "Bir sen" verirsin düşünmeden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yedi Kandilin Işığı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yedi Kandilin Işığı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirde Hisli duyguların canlı kalışı haz verici...
Tebrik ederim…
...................................... Saygı ve selamla.