Soğuk benizli geceleri sever Buza kesmiş yalnızlığım. Irak iklimlerin siyahi avuçlarında Üşütür sıtmaya tutulmuş karanlık…
Basmış bağrına ressamı, Yüzümü ısıran gece ayazı. Belli ki, üşümüş renkler… Solgun yapraklar durgun, Buz kalıbı çiçekler…
Üflesem uzaklara, Erise donmuş renkler, Koklaşsa biri diğeriyle… Söz gelimi; Kırmızı ateşe dönse, Yeşil doğaya dökülse, Mavi giyse sema boydan boya, Yasak koysa duygular sonbahar sarısına… Sonra aşk yağsa asumandan, Sevda gürül gürül aksa uzaklardan Ve gönül ırmağı dense adına…
Görüyorum, Çok uzaklardan. Kasvet karasını yıkıyor aşk damlaları Ve düşüyor cemre havaya.
Çılgınlık içmiş sarhoş renkler Fıkır fıkır düşerken suya, Ebruli dokunuşlar başlar Sıcak diyarlara.
Gönül, taşkın bir damlaya biner, Vuslata erince toprakla. Müjdeler menekşenin morunu, Hercainin her tonuna… Mavi, ak köpüklerle bir hal, Yeşil, semanın gözyaşlarıyla hemhal…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cemreler Düşüyor Bir Bir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cemreler Düşüyor Bir Bir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık
____________________________________Selamlar