Güneş tabuta sığmış, tüm semavat ağlıyor. Her yanımızda ağyar ve kıpkızıl topraklar. Dizini döven ana, yürekleri dağlıyor. Sinelerden akar har ve tutuşur kavraklar.
Gün kara çadır kurdu, utanıyor güneşten. Yıldırım akıyor bak, göklerdeki ateşten. Tekbire düşen damla, yuvarlanırken eşten, Mevsimlerden ilkbahar ve sapsarı yapraklar.
Askerini halayla, uğurlar bizim eller. Dert görmez kuzusuna, kınayı yakan eller. Fitne sokunca bize, sınır ötesi eller, Yolu gözler yine yar ve elinde bayraklar.
Saklambaç oynar çocuk, bilmez geceye ebe. Tanımaz düşmanını, olur kahpece sobe. Kızaran batı cenah, karanlıklara gebe! Dillerde hep "Ya Kahhar" ve boşta kaydıraklar.
Amerika ve Rusya, birbiriyle yarışır. Ortak denilen batı, teröristle barışır. Coşkun akan yağmurlar, anılarla karışır. İşte Arap’ta bahar ve çıktı bıtıraklar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mevsimlerden İlkbahar Ve Sapsarı Yapraklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mevsimlerden İlkbahar Ve Sapsarı Yapraklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanla yazılmış bu coğrafyanın kaderi ve değişmiyor maalesef. 100 yıl öncede ağlıyordu analar yine ağlıyor değişmiyor bu gerçek Bize kim düşmansa batılılar onlara dost ve ABD Şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum Allah bayrağımızı indirmeye çalışanlara fırsat vermesin Kaleminize sağlık usta
Hayırlı kandiller.
Saygımla sevgimle selamlar.
Sizi gördüm çok sevindim
Her zaman iyiliğinize ve sıhhatinize duacıyımdır.