Akşamüzeri Kızgın bir lav akıyor guruptan. Vakit tamam; Yine bir güneş yutacak deniz.
Kimi zevkin doruğunda gülümsüyor izlerken, Kimi şehvetle karanlığa kadeh kaldırıyor. Kimi sevgilisiyle yıldız sayıp Yükselen burçları tartışıyor; Kimi sarmaş dolaş, Kayan her yıldızla kendileri de birlikte kayıp Dilek tutuyorlar dünyadan bihaber.
Karanlığa hurafeyle kement atıp, Her adımda ayrı yıldız fetheden de cabası.
Allah’ın adına sığınıp Allah’ın adına sığınanı vuranlar; Allah’ın adını hiç anmayıp "AllahAllah!" diyenlere kahpe pusu kuranlar! Güneşi yok mu etmek bütün ortak çabalar?
Bu karanlık sevdası nedir Allah’ım? Gözler kör! Döktükleri kanda yıkanmış vahşi ruhlar, Fıtrata uygun giyinmiş vahşi bakışlar.
Bakıp da göremiyorlar... Kan rengi semada salınıyor sessizce ve yapayalnız. Nazlı gelin gibi muhteşemsin ay ve yıldız!
Gecenin en zifiri anı olsa ne yazar? Işıtmaz mı sanılır karanlıkta ay ve yıldızlar?
Biliriz ki; Güneşin doğumundan az önce, En kara giysisiyle gömülür gece!
Dün vatan için çarpan yüreklerdeydi canlar, Bugün şafağın kızıllığına renk veriyor kanlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yine Güneş Yutuyor Deniz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yine Güneş Yutuyor Deniz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karanlıkların bir örtü olduğu bilinmekle hiç bir şeyin örtülemediği gerçeği kapanmaz. İnsan hayatında yaşanan yanlış olayların dile getirilisi anlatılmış şiirde. Güzeldi. Gönülden kutluyorum yazan yüreği.
kalemine sağlık üstadım. derin ve düşündüren anlamlı mısralar. günümüzde anlamsızca dökülen kanların hesabını sorgulayan etkili anlatımı ve yorumu olan güzel bir şiir tebrik ederim
Karanlığa hurafeyle kement atıp, Her adımda ayrı yıldız fetheden de cabası.
Allah’ın adına sığınıp Allah’ın adına sığınanı vuranlar; Allah’ın adını hiç anmayıp "Allah Allah!" diyenlere kahpe pusu kuranlar! Güneşi yok mu etmek bütün ortak çabalar?
Allah müslümanım diyenlere akıl fikir versin Ülkemizin birlgini dirligini bozdurmasın amin
Değerli kalemdaşım.Yine çok muhteşem bir şiire imza atmışsınız.yüreğimle alkışlıyor can-ı gönülden kutluyorum yetkin kaleminizi.Yüreğinize kaleminize sağlık.selam ve saygılarımla...
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…