(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Farkı Ne? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Farkı Ne? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİLGE KİŞİ; Yüce yürekten yine çok duygulu bir şiir dile gelmiş… Kutlarım… Şiir sev, şiir yaz, şiir oku... ...................................... Saygı ve selamla.
Duymuyorsan feryadını kimsenin Bilmez isen değerini insanın Bu dünyada kıymeti yok hissenin Ya satansın yada alan farkı ne?
Diyerek naçizane bu muhteşem şiirinize eşlik ederek bir nefes de ben bırakmak istedim engin hoş görünüze sığınarak. Son derece anlamlı vede adeta bir ders niteliğinde harika bir şiirdi.Yüreğinize usta kaleminize sağlık.Canı gönülden kutluyorum üstadım.
Değerli hemşehrim, sayın hocam öncelikle dikkatimi çeken şiirinizin hece kalıbı ve Abdurrahim Karakoç'un Hasan'a Mektuplar şiirini hatırlatan göndermeleri oldu. Demişti ya üstat şiirinin bir mısrasında "Mektup yazdım Hasan'a, ha Hasan'a ha sana" diye...
İtiraf etmeliyim şiirinizi okurken az kalsın sesli gülüyordum. Espiriler, ince dokunuşlar, göndermeler fevkaladenin de fevkindeydi şahaserinizde.
Saklı Bahçe'de sohbetimizde bahsetmiştik bir kaç gün önce 4+4+3 kalıbından hatırlarsanız. Akabinde bu şiiri okumak varmış. Faydası yoksa yâranla düşmanın ne farkı olabilir ki. Ezayı reva gören zihniyet, saldıran aç kurtlar oldukça zarar veren aslan olsa ne kaplan olsa ne. Yokluk belini kırdıktan sonra mazlumun, çıplak dense ne fark eder üryan dense ne...
Beyin göçü yaşayan ülkemiz insanından, kanayan yara Orta Doğu'nun makus talihine kadar, insanı insanlığından utandıran ibretlik yaşamların, olayların, kangren olmuş sorunların gölgesinde çözümsüzlüğü çözüm olarak dayatan despotizme, dikta yönetimlerine, emperyalist güçlere, sözde birleşmiş milletler adına icra edilen, barış, adalet, evrensel insan hakları adına olduğu ifade edilen kalpazanlıklara ne diyelim, daha doğrusu ne dersek diyelim, samimiyet olmadıktan sonra ne fark eder ki, öyle değil mi... Bosna katliamı daha bugün gibi canlı aklımızda. Mostar'ın, kan taşıyan Neretva Irmağının şahitlikleri... "Anne, çocukları küçük kurşunla mı öldürürler?" diyen Bosnalı çocuğun feryadı...
Çin'in Doğu Türkistan'daki soydaşlarımıza karşı uyguladığı mezalime, Arakanlı Müslümanlara, Irak, Yemen, Suriye, Filistin olaylarına hiç girmeyelim.
Yüce yürekten yine çok duygulu bir şiir dile gelmiş…
Kutlarım…
Şiir sev, şiir yaz, şiir oku...
...................................... Saygı ve selamla.