Bugün bir daha başlayalım insanlık Bugün bir daha konuşalım... Hadi... Bildiğimiz kelimeleri bilmeyelim Ve maviler yine mavi kalsın Grileşmeden gözleri dünyanın tutalım kirpiklerinden bir daha Hadi...
En güzel yollarına sevdaların Hindibalar diktim kenarlarına Birer şiir idi vakur duruşuyla... Ve dile geldi kelime diğer çiçeklere döküldü Ve çiçekler hafızaya kazımayı öğrendi...
Çiçekler bir araya geldi Kelimeler birleşti Bir hindiba resmi oluştu rengarenk yapraklara Ve yine şiir söylendi Yine uçtu harfler...
Deli Köşem...
Şimdi söyle Bir şiir uğruna eğiyorsa başlarını çiçekler Söyle... Ben seni ilhamım deyip de nasıl terkedeyim?...
E F T E L Y A... (Akdenizi cebinde taşıyan kız... )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Yaprak Huzur... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Yaprak Huzur... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilge Kişi; Güzel bir güncel eser yazmışsınız… Coşkulu gönlüne sağlık, kutlarım... Şiir yeni bir yaşamdır… ...........................................Selam ve saygılarla..
CANIM KIZIM.OKUNASI VE ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR YAZMIŞSIN.ADETA HİNDİBA BAHÇESİNİN ORTASINDAYDIM.BEN HİNDİBA SALATASINI ÇOK SEVERİM VE ŞİİRİ OKURKEN HİNDİBA SALATASI YAPMAK GELDİ İÇİMDEN.ÇİÇEKLERİN BİR ARAYA GELİŞİ VE HİNDİBA OLUŞTURMALARI ÇOK GÜZEL BİR HAYAL ÜRÜNÜYDÜ.İMGELER ŞİİRDE DOĞRU YERLERİNDEYDİLER.KUTLUYORUM ŞİİRİNİ VE SENİ YAVRUM.SELAMLAR.
Harfleri uçuran şiirlerin olduğu sürece Yorum yapmaya kelimeler kalmıyor Çiçekler bile boynunu bükerken böyle bir Gül güzelliğine Bize ancak kokusunu almak düşüyor Tebrikler Yine güzelliği gülleri kıskandıran Derinliği aklı yoran Okudukça keyif veren muhteşem bir şiirdi
ve ben her gün yeniden başlıyorum. içimdeki insanlığı insanlarla pay etmek adına. koşulsuz kabullenmek güzellikleri ve güzel insanları. kötüyü ve çirkinlikleri alt etmek adına. sevgiler, sevgiler sevgili kardeşime.
biz insanlar ayrıştık
guzeldi